Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Maha täppösen täynnä. Jalkareeni meni mukavasti ja eilisetki reenit menny hyvin perille. Sain leikattua toiselta koiralta muutaman kynnen. Huomenna saan viimein tykin seinälle, makkariin :hyvä:

^mitä kaikkea sä olit tunkenu tohon pikkuseen laukkuun kerta muovipussit ei kestä?

Sheikkeri, missä jauhot, juomapullo, sisäpelikengät, t-paita, shortsit, usein pyyhe, rannetuet usein yläkroppapäivänä, tonnikalapurkki, minkä mukana lusikka ja purkinavaaja, vihko+kynä, mp3-soitin usein, mahdolliset koululiikuntavaatteet kuten luistimet, monot, lenkkarit jne. Kyllä pussi joskus kestää mutta hajoaa viimeistään kun sieltä alkaa kaivaa jotakin. Välissä on ollut niin että joutunut tunkee koululaukkuun shortsit ja t-paidan (ja muut tälläiset pienet tarvikkeet) ja tyhjentänyt kaikki koulun kaappiin.

Tänään allekirjoitin sopparin Ihan Oikeasta Talosta asuinpaikaksi kesän jälkeen. Lisäksi ostin tosi hienon laukun :rolleyes: Johon ei olisi ollut varaa, mutta laukku + ostokokemus ovat sen arvoisia!

Olen myös viime aikoina laihtunut mutulla heitettynä n.3kg ja kipeilyn takia vähentynyt syöminen on pysynyt edelleen kurissa ilman että olen edes ajatellut asiaa. Jopa niin hyvin kurissa, että joudun pakottamaan itseni syömään enemmän kuin yhden pienen aterian päivässä. Taidan myös olla ketoosissa :) Enkä edes yrittänyt mitenkään erityisemmin.

Iloitsen myös siitä, että nyt on takana 48h ilman tupakkaa eikä tee edes mieli.

Kiva päivä. Hyvin mennyt opetustunti, tunnin yläkroppahieronta (josta maksoin kaikki 20e) ja illalla kävin vielä katsomassa improteatteria kaverin kanssa. Teatteripalo syttyi - jälleen kerran! Mutta oli ihana päivä. Hymyilyttää ja tuntuu hyvältä ja vahvalta.

edit. Niin ja sain vissiin itselleni treenikaverin joka on luvannut huutaa mulle! Jee :D

Kiva päivä. Hyvin mennyt opetustunti, tunnin yläkroppahieronta (josta maksoin kaikki 20e) ja illalla kävin vielä katsomassa improteatteria kaverin kanssa. Teatteripalo syttyi - jälleen kerran! Mutta oli ihana päivä. Hymyilyttää ja tuntuu hyvältä ja vahvalta.

edit. Niin ja sain vissiin itselleni treenikaverin joka on luvannut huutaa mulle! Jee :D

Ei liity mitenkään asiaan mut miten mä onnistuin kolmesti lukee et kävit katsomassa impotentti kaveria :D Lukihärö!!

Pääsin tekeen ensimmäisen yli 50% puntin 4,5kk jälkeen ja ai että sitä kuinka mahtavalta hanska näytti omaan silmään kun täytty verellä :D pisti kyllä innolla odottaan sitä, että saa takas vanhat lihat
Sitten kun ne on saatu takas alkaa se varmaan näyttään taas liian pieneltä, mutta tällä hetkellä voi iloita

Meinasin tänään kirjottaa jo Vituttaa niin ankarasti threadiin, mutta just katoin tiliotteen: kiitos kela :) (eihän siinä tosin mennykään kun 2,5kk kun saitte maksettua...)

Pääsin aamulla lämpöseen suihkuun ennen töihin lähtöä :)

Yritin tätä eilen ja sain niskaani jääkylmää vettä, suuren vitutuksen vallassa lähdin töihin ja kotiin tullessani huomasin, että roskakatokseen oli laitettu lappu, ettei lämmintä vettä tule 0800-1600. Olis voinu senki lapun laittaa ajoissa ja rappukäytävään!

Viikonloppu, 2 päivää vapaata, kelkka kävi juuri huollossa, uutta lunta reilu 10cm, tiedossa laatuaikaa:dance::whip:

En muista millon viimeks ois ollu aikaa tällaiseen, mutta nyt sen teen - otan päikkärit!!! :) Sitte salille, kynsihuoltoon ja hiuksia värjäämään. Ihanan turhamaista.

Sain vastoin ennakko-odotuksia kirjalliset koulutehtävät tehtyä ajallaan! Elämän muillakin osa-alueilla on vaihteeksi raikkaita tuulahduksia, joten mikäs tässä hymyillessä. :) Ai hemmetti, että tämä kahvikupponenkin osaa maistua hyvältä. :D

Netti ja kaapeli-tv toimii taas \o/ Eihän siinä mennytkään kuin 3 viikkoa, että joku tuli paikan päälle tutkimaan, totesi kaapelin haaroittimen olevan rikki ja vaihtoi sen. 3 viikkoa, jotka surffasin puhelimen kautta 3G:llä :jahas:

Lisäksi olen saanut työprojektia mukavasti eteenpäin, niin alkaa kiire hellittämään.

Sain kutsun eräältä naishenkilöltä treffeille jo toistamiseen. :thumbs: Nyt vain odotellaan, että mitä ilta tuo tullessaan.

Back
Ylös Bottom