Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

En ole penkannut moniin kuukausiin ja tänään ihan huvikseen ajattelin kokeilla mitenkä tuo penkki vielä kulkisi.Yllätys olikin suuri kun rikoin ennätykseni 12,5kg:lla!!Wuhuuu!!:dance:

Ostin ihanan uuden treenilaukun ja sit oli pakko ostaa kaikki uudet treenikamatki sinne laukkuun, joten oon nyt ihan intoa täynnä lähtemään salille:)

^^Heh, tää on asioita joita en vaan ymmärrä. Miten joku treenilaukun/treenihepeneen ostaminen voi olla niin merkillistä. Meikä kun paukkaa salille, niin tavarat voi olla vaikka muovipussissa. Kunhan vaan ne releet on puhtaan ja suurinpiirtein ehjät :D. Muuten aivan sama.

Ei siis pahalla, naurattaa vaan miten jengi jaksaa kiinnittää huomiota mun mielestä täysin epäolellisiin asioihin.

^ Mä olen itse taas _todella_ visuaalinen ihminen ja teen lähes kaikessa valinnat sen kautta, joten mulle ei ole todellakaan yks ja sama hailee minkä värinen tai näköinen joku asuste on.

Menin eilen yksin taksilla kotiin. Kuskina oli mukava afrikkalainen kaveri ja heitettiin siinä läppää. Perillä kuski antoikin sitten alennusta ja maksoin pari euroa vähemmän kuin mitä mittari näytti.

Käytiin just syömässä ulkona ja nyt on maha täynnä. Treenit luistaa, kaikki muukin on just nyt kohillaan ja koulukaan ei vituta.

^^Heh, tää on asioita joita en vaan ymmärrä. Miten joku treenilaukun/treenihepeneen ostaminen voi olla niin merkillistä. Meikä kun paukkaa salille, niin tavarat voi olla vaikka muovipussissa. Kunhan vaan ne releet on puhtaan ja suurinpiirtein ehjät :D. Muuten aivan sama.

Ei siis pahalla, naurattaa vaan miten jengi jaksaa kiinnittää huomiota mun mielestä täysin epäolellisiin asioihin.

Se on nainen...

Et ilmeisesti puhunut minulle, mutta kyllä se reenilaukun osto on hyvä asia jos olet esim. 3 vuotta käynyt salilla samalla laukulla mikä on 40x15x20cm mitoiltaan, sinne pitäis tunkee kaikki salitavarat, vaihtovaatteet jne+ koululaukku.

Eli kyllähän se joskus ilostuttaa.

Et ilmeisesti puhunut minulle, mutta kyllä se reenilaukun osto on hyvä asia jos olet esim. 3 vuotta käynyt salilla samalla laukulla mikä on 40x15x20cm mitoiltaan, sinne pitäis tunkee kaikki salitavarat, vaihtovaatteet jne+ koululaukku.

Eli kyllähän se joskus ilostuttaa.

tässä vaiheessa alkaa järjenkäyttö olemaan jo ankarasti sallittua jos kolmen vuoden ajan tunkee tommoseen pikku laukkuun tavaraa, helpommalla ois varmaan päässyt muovipussilla..

ilostuttaa ku tyttö muistutti äitiä ostaa kaupasta iskälle maitorahkaa ja kananmunia :whip:

tässä vaiheessa alkaa järjenkäyttö olemaan jo ankarasti sallittua jos kolmen vuoden ajan tunkee tommoseen pikku laukkuun tavaraa, helpommalla ois varmaan päässyt muovipussilla..

Kyllä tuo laukku on ihan hyvin toiminut, on vain niin vittumaista kaivaa sieltä tavaraa, ainoastaan 1 iso tasku ja ei mitään muita isoja taskuja.

Sori offtopic.

+ muovipussia olen koittanut ja ei kestä, aina on revenny

Sain vuokralaisen tänään.

- Vanha tuttavuus pyysi treffeille

- Pääsen kuvaamaan studiovaloilla ja vähän paremmalla kalustolla.

Nämä tosin eri päivinä..ikävä kyllä.

Loisto aamu ! :)

Back
Ylös Bottom