En ole penkannut moniin kuukausiin ja tänään ihan huvikseen ajattelin kokeilla mitenkä tuo penkki vielä kulkisi.Yllätys olikin suuri kun rikoin ennätykseni 12,5kg:lla!!Wuhuuu!!:dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^Heh, tää on asioita joita en vaan ymmärrä. Miten joku treenilaukun/treenihepeneen ostaminen voi olla niin merkillistä. Meikä kun paukkaa salille, niin tavarat voi olla vaikka muovipussissa. Kunhan vaan ne releet on puhtaan ja suurinpiirtein ehjät :D. Muuten aivan sama.
Ei siis pahalla, naurattaa vaan miten jengi jaksaa kiinnittää huomiota mun mielestä täysin epäolellisiin asioihin.
^^Heh, tää on asioita joita en vaan ymmärrä. Miten joku treenilaukun/treenihepeneen ostaminen voi olla niin merkillistä. Meikä kun paukkaa salille, niin tavarat voi olla vaikka muovipussissa. Kunhan vaan ne releet on puhtaan ja suurinpiirtein ehjät :D. Muuten aivan sama.
Ei siis pahalla, naurattaa vaan miten jengi jaksaa kiinnittää huomiota mun mielestä täysin epäolellisiin asioihin.
Plus DJ Splash 4 ever.
jumankauta kun on hyvää musaa.:DEt ilmeisesti puhunut minulle, mutta kyllä se reenilaukun osto on hyvä asia jos olet esim. 3 vuotta käynyt salilla samalla laukulla mikä on 40x15x20cm mitoiltaan, sinne pitäis tunkee kaikki salitavarat, vaihtovaatteet jne+ koululaukku.
Eli kyllähän se joskus ilostuttaa.
tässä vaiheessa alkaa järjenkäyttö olemaan jo ankarasti sallittua jos kolmen vuoden ajan tunkee tommoseen pikku laukkuun tavaraa, helpommalla ois varmaan päässyt muovipussilla..
Loisto aamu !![]()
Wonder why ;)
Loisto aamu !![]()
Wonder why ;)