Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tällä hetkellä rakastan kaikkea ja kaikkia. Uusi sali on hyvä, ilmakin on kiva, ihmiset on ihania.

Mut katellaan illalla, koulujutut on ennenkin pilannut hyvän päivän...

Hyvä säännöllinen treeniviikko takana, hyvin nukuttu viikko takana, työt alkaa taas loman jälkeen maistua ja tänään taas salille. Tulikohan perus-pessimistiltä liian paljon positiivistä, nyt pelottaa.:)

JES!!! Sain tuuraajan lauantaiksi. Tarkoittaa sitä, että pääsen reivaamaan oikein kunnolla eikä tarvitse huolehtia oikeastaan mistään. Mahtavaa musiikkia kuuteen asti aamulla :rock:

Näen tänään poikaystävän pitkästä aikaa. Sillä oli sikainfluenssa, mutta nyt on VIHDOIN parantunut. Toivotaan vaan että on kunnolla parantunut enkä itse tule enempää kipeäksi kun nähdään.

Nukahdin sohvalle, näin jotakin helevetin hyvää unta mutten muista mitä. :D

Hymyilytti koko päivän kun aamusella tuli työkaveri juttuihin, oli vienyt peurojen kyttäyspaikalle ruokaa iltasella ja törmännyt suden jälkiin.
Oli jäljet menneet ruokapaikalle niin oli väkisinkin seurannut niitä jä nähnyt koko elukankin vähän matkan päästä.
Tästä nyt sitten koko työpaikka kohisi koko päivän, puolet ihmisistä ei uskaltaneet enää kotiin mennä kun susi vaanii ja toinen osa oli välittömästi järjestämässä yhteisjahtia ja hakemassa poikkeuslupaa kaatamiseen.
Mikä tästä teki hauskaa on se että mistä itse olen lähtenyt maailmalle niin siellä ei sudet ja karhut olleet mitään erikoisia näkyjä, jälkiä näki vaikka joka ilta jos vain halusi.
Nyt kun ollaan pääkaupunkiseudun kupeessa niin yksi elukka aiheuttaa helvetinmoisen haloon:hyvä:

Kattelin ikkunasta ulos 8 aikaan ja näin että aurinko on nousemassa jo niin aikasin.
success_baby.jpg

Olen ihan järjettömän rakastunut ja onnellinen :) En ole normaalisti mikään hempeilijä, mutta nyt on pakko hehkuttaa.

Tänään tuli otettua dieetin ensimmäiset kehityskuvat. Paljon on vielä matkaan, ja kuuppa hajoilee neljännellä viikolla, mutta kyllä kai se tästä.

Kohta on kevät!

E: Ai niin ja treeni kulkee pirun hyvin, kehitystä näkyy, painot lisääntyy, olo on mahtava, jaksamista riittää.

Viimeksi muokattu:
:pano: :hyvä::hyvä:

Back
Ylös Bottom