Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

On ollu kyllä lepposta kun niin mukavan lämmintä :) Heti kun menee plussan puolelle niin kaikki skulaa paljon paremmin.

Kuukauden ympäriinsä palloilun jälkeen olen vihdoin kotona :haart: Edes aamuluento ei vituta, koska mulla on ollut ikävä koulua. Lisäksi näen illalla poikaystävän, en millään jaksaisi odottaa. Aion raiskata sen :evil:

Sain vedettyä ekaa kertaa leveän leuan myötäotteella :) Hyvä fiilis ku ollu tavotteena jonki aikaa..

Editti: Ja kehopainoki huipussaan, joulukiloja...:dance:

Alkaa elämä pikkuhiljaa rullaamaan halutulla tavalla uudella paikkakunnalla....kärsimättömänä ihmisenä ko ei vaa malta oottaa asioiden lutviutumista, ko kaiken pitäs olla heti just nyt niin ko pitäs. Hetken tauon jälkeen alkaa tuo salielämäkin maistua entiseen tapaan makealta :D

Niin ja konekin hajos viime viikolla ja ilman konetta siis lähes viikko....mut nyt, niin hieno uus kone. Oe että.

On ollu kyllä lepposta kun niin mukavan lämmintä :) Heti kun menee plussan puolelle niin kaikki skulaa paljon paremmin.

Mukavan lämmintä jos on pari plusastetta? :lol2:

Aiheeseen, skole alkanu joten rytmit palautunu ja hommat skulaa.

Mukavan lämmintä jos on pari plusastetta? :lol2:

Aiheeseen, skole alkanu joten rytmit palautunu ja hommat skulaa.

No on se vitusti lämmin kun vertaa -15 saati pahempaan arktisuuteen :D Sellanen +30 olis toki sellanen ihanne :)

SALILLE MARS!
Virtaa on niin saatanasti että syön ensimmäiset levykiekot jotka vastaan tulee!
Ristus notta tänään rautaa rankaistaan \,,/

SALILLE MARS!
Virtaa on niin saatanasti että syön ensimmäiset levykiekot jotka vastaan tulee!
Ristus notta tänään rautaa rankaistaan \,,/

Taukoviikko menossa kokonaan salilta :( Tulee tarpeeseen kun en ole koskaan kevyttä/lepoviikkoa pitäny 7kk saliurani aikana. Olen kade kun voit jo mennä salille, itseni pitää oottaa maanantaihin asti niin tulee 9 päivää kokonaistaukoa täyteen :rolleyes:

Back
Ylös Bottom