Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Uusi koti ja helvetin iso asuntolaina, muutaman vuoden tauon jälkeen.

Ja jeesustelijoille tiedoksi, että pääkaupunkiseudulla vuokraa maksetaan samanverran 35-55 neliöstä, kuin asuntolainaa kaksiosta n. 50 (neliötä), vähintään.

Parin vuoden jälkeen tuntuu taas mahtavalta olla velkavankeudessa ja omistaa (oma) asunto. Plussaa myös oma sauna. Onnittelut siis itselleni.:)

Luojan kiitos sille, joka keksi konemusan :haart: , rentouttaa älyttömän hyvin, kokeilkaas laittaa kunnon melodinen biisi soimaan ja silmät kiinni ja vaan kuuntelette, ahh!

JEE JEE sain tänään itselleni osan joululahjoista, viime kuussa rahat meni muiden lahjoihin niin tänään tuli massilta iiiiiiso paketti vihamiinejä ja kaikkea muuta kamaa, kävin hakee bränikän kahvakuulan kaupasta ja Blitzin uuret nyrkkeilyhanskatki tuli postissa.... viellä parit uuret fight shortsit pitäs hakea ja sit oon häpi häpi

Vuosi tupakoimatta

Kroppaa särkee joka puolelta, nukuin todella huonosti (heräilin jatkuvasti), nälkä, väsyttää. En oo kuitenkaan pitkään aikaan ollut yhtä iloinen ja onnellinen, koska eilinen pääsykoe sujui hyvin ja oon tehnyt sen eteen duunia ihan hirveesti. :)

5 päivää jatkunut kuume alkaa hellittää ja viikonlopuks on luvattu lumisadetta. Oujeah.

5 päivää jatkunut kuume alkaa hellittää ja viikonlopuks on luvattu lumisadetta. Oujeah.

Lumisade iloinen asia? Oot outo.

Mä olen iloinen, koska huomenna tähän aikaan olen Amsterdamissa taas kerran! Kuukauden kestänyt kodittomuus lähestyy loppuaan (taas vähäksi aikaa) ja maanantaina olen toivottavasti jo kotona :haart: Alkoi jo pikku hiljaa ottaa päähän tämä jatkuva matkustaminen ja toisten nurkissa hengailu... Laskin että joulukuun 10.pvän jälkeen olen yöpynyt noin kymmenessä eri paikassa :jahas: Ihanaa päästä takaisin arkeen.

Iskän ja äiskän kanssa pelattiin scrabblea, ja nauroin vedet silmissä. Muuten hyvin surullinen viikko ollut, joten tuntui äärettömän hyvältä.

Mun iskä soitti mulle tänään ja sanoi, että:" Laitoin sun tilille äsken tuhat euroa. Ajattelin, että se varmasti riittää kaikkeen mitä tarvitset nyt ostella:-)"

Käyn siis itsekin töissä, mutta kuukausitulot siinä tuhannen euron rajalla ja vuokran ja ruuan jälkeen ei paljon mitään jää käteen, joten tuollainen ylimääräinen raha oli kyllä enemmän kuin tervetullut. Nyt olen vain ihan stressaantuneena siitä, että miten voin kiittää tuollaisesta summasta? Kun haluaisi oikeasti näyttää kuinka kiitollinen on tuosta.

Mun iskä soitti mulle tänään ja sanoi, että:" Laitoin sun tilille äsken tuhat euroa. Ajattelin, että se varmasti riittää kaikkeen mitä tarvitset nyt ostella:-)"

Käyn siis itsekin töissä, mutta kuukausitulot siinä tuhannen euron rajalla ja vuokran ja ruuan jälkeen ei paljon mitään jää käteen, joten tuollainen ylimääräinen raha oli kyllä enemmän kuin tervetullut. Nyt olen vain ihan stressaantuneena siitä, että miten voin kiittää tuollaisesta summasta? Kun haluaisi oikeasti näyttää kuinka kiitollinen on tuosta.

Ostat isipapalle 50 tuumasen telkkarin.

Rahat oli kyllä tarkoitettu lähinnä ihan ruuan ja vuokran maksuun, koska tehnyt tiukkaa jo niin pitkää rahan puolesta:(

Mutta toi ulkomaille lähtö oli kyllä oikeasti hyvä vaihtoehto.

Mutta tänään olen iloinen siitä, että mulla on uusi naispuolinen ystävä ja mä olen todella innoissani siitä! Tai onhan mulla muutama hyvä ystävä ennestään, mutta tää uus tuttavuus tykkää urheilla yhtä paljon kun mäki ja mulla ei koskaan ennen olekkaan ollut treeniseuraa:--)

Back
Ylös Bottom