Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

beasto1_400.jpg

I FUCK LIKE A BEAST!! ;)

Nyt alko sauvajuoksun harrastaminen pellolla! Jumalauta kun on hyvää urheilua, varsinkin kun on puoleen reiteen asti lunta. Oikein sai repiä itseään eteenpäin, jumalauta kun tuntui hyvältä!

Luojalle kiitos kofeiinista! Koko aamun vähien unien takia helvetin väsynyt olo. 1000mg kofeiinia naamaan ja johan lähtee. Hyperaktiivinen olo ja pupillit ku pirinistillä :lol2:

Intti loppus tossa parin viikon päästä, niin eihän tässä oikeen voi muutakun juhlia. Ja vielä heitti 2 viikon lomat tähän

Sain Citydealista pirun halvalla kymmenen kerran kortin jollekin salille, jossa ilmeisesti jonkinsortin kuntosali on ja sitten ohjattuja tunteja. En muuten paikasta kamalasti olisi ollut kiinnostunut, mutta kun puoli-ilmaiseksi sai ja oon jumpan tarpeessa, niin mikäs siinä sitten.

koko päivän nukkunut ja nyt ku nousin ylös niin koko kylki/keskiselkä alue aivan jumissa ja oli vaikee jopa kävellä kun sattui niin perkeleesti. Särkylääkkeet naamaan ja löysin asennon missä ei kipuile enää. Sairaalan päivystykseen mahdotonta mennä koska julkiset ei enää kulje sinne ja tähän aikaan ei kyytiäkään saa.

Tämä vituttaa ankarasti threadista. Toi oli eilen illalla ja koskaan tän viikon aikana kun selkä oli jumissa tuollaista kipua ei esiintynyt. Eilen sitten harrastin ahkerasti putkirullausta koko selän alueelle ja tänä aamuna sitten kaikki kivut ja lihasjumit on poissa. Hassua tässä on se että joka hemmetin päivä tuota putkirullausta olen tehnyt ja nyt pahimpien kipujen jälkeen sai kivut laukaistua pois.

Pelailin vähän pokeria ja lopputulos oli toinen sija 500:n pelaajan turnauksessa. Käteen tuli mukava 800 euroa. Mukavasti tuli korkattua uusi läppäri ja läppärin kulutkin tuli katettua.

Liiiiiiiiian pitkän tauon jälkeen huomenna vihdoin (uudelle) SALILLE :dance2:

Ja uusi koti näyttää jo mun kodilta. Lähimaastotkin soveltuu erinomaisesti koirien kanssa lenkkeilyyn. Nyt olen jo iloinen tästä(kin) päähänpistosta :)

Ihan kuollut fiilis nyt reenin jälkeen, sepäs vasta tuntuu hyvältä. Kuten joku joskus jossain allekirjoituksessaan ilmaisi, sen näkee silmistä kun treenin teho on ollut riittävä.

Back
Ylös Bottom