Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ostin ensimmäisen oman työkalupakin :D Ihan oman..

Onko yhtä hieno kuin mulla?

018.webp

Ei mun ollut tarkoitus kuin hieman kurkata että missä hinnoissa lennot pyörivät tammikuussa ja mitä reittiä sit menisin kotiin... En todellakaan ajatellut varata mitään vielä nyt. Mutta kuinkas kävikään? Mukaan tarttui lento Amsterdamiin, missä olen sit muutaman yön ennen yliopistolle paluuta. Tuli vaan yhtäkkiä niin ikävä Damia että oli pakko ostaa lento :) Ja nyt oon hirvittävän iloinen :haart:

palattiin tyttöystävän kanssa yhteen yhteen ((((: en voi sanoin kuvailla kuinka onnellinen oon, tää oli kyllä paras joululahja mitä oon ikinä saanu <3

Todellakin, dieetillä olijalle joulu on juhlaa! Saa syyä, ainaki tän päivän, ehkä vähän huomennaki. Kyllähän se vituttaa parin päivän päästä mennä vaakalle, mutta oon dieetillä ollu yli 2 kuukautta ilman mitään mättöpäiviä, kun lupasin itselleni että jouluna saa syyä :rock: Nyt on vaan niin ähky aamupuurosta ja kinkkuleivistä ja pullasta, että saa nähän miten reeni luistaa :D :dance:

Aatto vapaata :) Lauantaina vasta klo 18.00 takas duunii.

Aaaaahhh, oon päässy rauhottumaan kotikotiin pohjanmaalle. Mamman lihapadat, aamulla uunista nostettu kinkku ym. kivaa. :haart: tykkään joulusta!

Sain parhaan joululahjan vähän aikaa sitten. Poikaystävä soitti ja koska olen viime aikoina ollut vähän huolissani/surullinen/vihainen vähäisestä yhteydenpidosta johtuen, oli kiva kuulla hänestä ja vielä vähän henkilökohtaisemmalla tavalla kuin tekstarilla tai maililla :) Tuhlasin puheluun kaiken saldon brittiläisestä SIM-kortistani (vastaaminenkin maksaa...), mutta ei haittaa, koska se meni näin hyvään tarkoitukseen :haart:

Viime jakson kursseista tuli huippupisteet, vaikka odotin keskinkertaisia tuloksia. Kun vielä keksis, mitä varten sitä oikein opiskelee...

Lisäksi oon taas pitkästä aikaa löytänyt inspiraation vanhaan intohimooni kirjoittamiseen. Minusta kuullaan vielä, ehkä jo lähivuosina ;)

Back
Ylös Bottom