Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Firman lakimiehet veti tosi mielenkiintoisen koulutuksen tänään.

Kävin Hakaniemen kauppahallissa tekemässä turhia löytöjä. Ostin mm. kynäpussin, avaimenperän ja kylpyankan. (Itelleni siis, ja juu lasten sellaisen. Alkoi lapsettaa.)

Löysin puvun. Saa nähä kuinka vanha väki lyttää mun värivalinnat juhlissa. :D

Mulla on nyt työlupa/veronumero kolmeen eri maahan! Kesällä hankin ehkä neljännen, sillä tekisi vähän mieli muuttaa Ranskaan. Ihanan avoin maailma :)

Kohta soitan äidille. Ei olla taas muutamaan kuukauteen oltu yhteyksissä, joten kiva saada tietää miten sielläpäin menee :)

Palvelu pelaa täälläkin...

Annoin 20 egee 14 euron ostoksista ja sain 36 egee takaisin.

:eek:Tää on töpeksinnän huippu,mitä oon seurannu niin monesti kassat laittaa asiakkaan antaman setelin siihen "kassalaatikon päälle tai viereen niin moisia sähläyksiä ei pääse käymään.

Vika viikko harjoittelusta menossa, enemmän on nähty ja opittu kuin osasin odottaa. Syksyn kirjalliset raportitkin sain viikonloppuna väkerrettyä valmiiksi, odottavat vain palautusta. Viimeisen tentin koealuekin kertaalleen luettu ajatuksella läpi. Alkaa olla syksyn sykkimiset paketissa. :)

Ihana päivä!! Koko päivän ollut tosi energinen fiilis. Loistin seminaareissa vastaamalla kysymyksiin koko ajan (ja jopa ymmärsin kaiken!), äsken opiskelin lähes 3h, päivällä löysin kolmioleivän luentosalista ja äsken kristityt jakoivat common roomissa mulled winea (tavallaan glögiä) ja mince pies. Ilmainen ruoka maistuu aina paremmalta :D

Kohta näen miehen, josta tykkään vieläkin näääääääääin paljon ja se vie mut autolla shoppailemaan Tescoon, mihin en ikinä jaksa kävellä. Ja sit vietetään ihan koko ilta yhdessä.

Olen hirvittävän onnellinen, ollut jo melkein vuoden ajan non-stoppina :D Miten elämä voikaan olla tällasta!

Muuttopäivä. Aamu yhdeksältä alotin ja nyt vajaan 600 kilometrin ja 13 tunnin jälkeen alkaa olla voiton puolella. Huominen menee vielä tavaroita järjestellessä mutta paskin osuus on ohi.

Kävin viime viikolla työhaastattelussa (kerrankin työ jossa ois vähän haastetta, uusia tuulia, eikä työvuoron päätteeks tarttis haista pahalle -vrt. elintarvikeala) ja sanoivat soittelevansa loppuviikosta, että oonko päässy kakkoshaastattelukierrokselle. Ei kuulunu mitään joten hautasin jo toiveet uudesta duunista. Kunnes eilen soittivat, että pääsisitkös kuule perjantaina kakkoshaastatteluun. Jesh! Mitenkähän sitä ittensä niille sitten myis?!

Nyt on hampulit hoidettu :D

Kämppä irtisanottu, eikä seuraavasta tietoakaan. Mahtavaa taas etsiä ja löytää uus koti. Aaaah ja etsiä uus työpaikka ja uus sali......miten mä voinkaan nauttia tästä muuttamisesta aina näin paljon! En tiedä YHTÄÄN missä oon kuukauden päästä ja mitä meinaan tehä tms. :dance:

Nyt salilla reenaa selkää :haart:

Back
Ylös Bottom