Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Laitoin huuto.nettiin myyntiin erään mulle tarpeettoman tavaran, ja ajattelin saavani siitä aikalailla tasan tietyn summan, joten laitoin lähtöhinnaksi hieman vajaa tuon summan. No, viime hetkille asti siitä oli huudettu karvan vajaa tuo arvelevani summa, kunnes muutama minuutti ennen kohteen sulkeutumista alkoi armoton huutaminen:wtf: Rapiat 40 huutoa tuli ja lopulta sain reilusti yli kolminkertasen summan verrattuna lähtöhintaan :hyper:

En olis ikinä uskonu että tällastakin voi käydä. Toki saatoin ehkä arvioida tavaran arvon sille tasolle, että varmasti menee kaupaksi, mutta en mä nyt tollasta olis uskonut. Piristi kyllä päivää varsin mukavasti.

Oon oppinut pitämään aivan pikkiriikkisen rintareenistä, johtuen että siinäkin alkaa sarjapainot nousemaan pikkuhiljaa. Saatana, on sitä ootettu :hyvä:

Menee kyllä niin hyvin ettei paremmasta väliä. Ylipäätään olen saanut sen minkä elämältä olen halunnut, koulutus, hyvä työ, älykäs/urheilullinen/hyvännäköinen vaimo ja ihanat lapset. Reilu palkankorotus 99 %:n varmuudella tulossa ja takautuvasti parin kuukauden ajalta. Omat ja vaimon treenit sujuu hyvin. Lapset olleet taas terveinä. Mahtavat talvisäätuvassa, pääsee luistelemaan ja hiihtämään perheen kanssa.

Viime viikonloppuna oli taas kerran proteiinijauhot loppu ja piti sitten käydä kaupassa hakemaan vähän täydennystä arsenaaliin. Kyseisessä kaupassa on jo kuukausia ollut tarjouksessa FinnMaxin maustamaton Whey Max 100, mitä olen käyttänyt lähes koko salitaipaleeni ajan. Mistään makunystyröitä hivelevästä mausta ei voi puhua, mutta kun hinta sopii omalla kukkarolle niin mikäs siinä.
No menin sitten kauppaan ja huomasin epäonnekseni, että tuotetta ei näkynyt hyllyssä. Ainoastaan saman valmistajan alennuksessa olevia soijasäkkejä, höh. Kysyin sitten rouvalta, että mahtaisiko heillä olla varastossa näitä heratuotteita. Rouva meni kohteliaasti katsomaan ja totesi, että ei siellä ollut yhtä ainuttakaan. Sanoin siihen sitten, että eipä minulla kauhea kiire ole saada tätä tuotetta ja voin tulla joku toinen päivä kuulostelemaan josko tavarantoimittaja olisi tuonut täydennystä.
Rouva sai sitten idean ja ehdotti, että mitäs jos hän myisikin minulle tällä samalla (alennus) hinnalla kyseisen tuotteen maustetun version, joka siis luonnollisesti oli kalliimpi kuin maustamaton. Eihän minulla tietenkään ollut mitään tätä vastaan, koska niinkuin aikaisemmin totesin, niin ei se maustamaton hera veteen sekoitettuna kovin kummoista herkkua ole. Ei sen juomista mitenkään erityisen innokkaasti odota treenin jälkeen.
Tarina päättyi sitten niin, että sain valita mieleiseni maun ja päädyin kaakaon makuiseen. Maanantaina vedin vielä loput jämät maustamatonta ja tänään pääsin kokeilemaan tätä uutta tuttavuutta.
Ja ai että kun oli hyvää. Enpä muista milloin olisin viimeksi juonut jotain näin maukasta.
Kyllä sitä nautintoa voi näköjään saada pienemmistäkin asioista.

Aaah saan mielihyvää siitä, kun kaikki pellet inisee miten talvi on perseestä. Kesällä sit inistään miten kesä on perseeestä. Saatika syksystä tai keväästä.

Aaah saan mielihyvää siitä, kun kaikki pellet inisee miten talvi on perseestä. Kesällä sit inistään miten kesä on perseeestä. Saatika syksystä tai keväästä.

Sinäkö tykkäät tollasesa kelistä mitä tuolla ulkona on? Tuulee vitusti nii et kaikki lumet naamaan, vitun kylmä jne. Jos näin on, niin ootsä kyllä ihan vitun tyhmä.

Mene ulos seisomaan paikallesi 20 minuutiksi ja tee sama kesällä niin tiedät kumpi on mukavampaa. Sori offtopic.

Mene ulos seisomaan paikallesi 20 minuutiksi ja tee sama kesällä niin tiedät kumpi on mukavampaa. Sori offtopic.

Tohon on helppo vastata: talvella on mukavampaa. Kesällä jos on kuuma, niin on kuuma, eikä asialle juuri voi tehdä mitään. Jos on kylmä, niin tadaa, lisää vaatetta päälle eikä enää olekaan kylmä!

ISO kivi vierähti sydämeltä.. Eipä kaduta, että on photaria tullut opeteltua. Nytkin selvisi vitullisesta kusesta sen takia :haart:

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Teitkö jonkun vakuutuspetoksen tms.? :D

e: Omia ilosia asioita: löysin kämpän ja koulupaikka ens vuodelle varmistu, oon syönyt oikein taas vähän aikaa.

Back
Ylös Bottom