Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kauan odotetut Vibramit saapui tänään. :) Straight from Italy! On kirous, omistaa yleisin jalkakoko = 42, joten joutu tilaa valmistajalta kun eivät Suomessa saa noita. :jahas:

Alyssa: Tuo on erittäin hyödyllinen taito. ;)

Kauan odotetut Vibramit saapui tänään. :) Straight from Italy! On kirous, omistaa yleisin jalkakoko = 42, joten joutu tilaa valmistajalta kun eivät Suomessa saa noita. :jahas:

Alyssa: Tuo on erittäin hyödyllinen taito. ;)

Luin et kauan odotetut vibraattorit ja vaikka tiedostin että kirjoitta on mies, eka ajatus oli silti "miksi niitä pitää olla monta?" :D

On joo tullut huomattua että kyseessä on erittäin hyödyllinen taito! Sillä on tähän mennessä saatu ihan kaikki arvosanoista ja koulupaikoista työpaikkoihin. En valita :)

Luin et kauan odotetut vibraattorit ja vaikka tiedostin että kirjoitta on mies, eka ajatus oli silti "miksi niitä pitää olla monta?" :D

On joo tullut huomattua että kyseessä on erittäin hyödyllinen taito! Sillä on tähän mennessä saatu ihan kaikki arvosanoista ja koulupaikoista työpaikkoihin. En valita :)

Tuo kertoo paljon mielenliikkeistä. :D

Tuossa paskankirjoittamisessa on semmonen jännä fiilis, kun tietää itse ettei tiedä paskaakaan ja silti sitä tekstiä tulee ympäripyöreesti aiheen ympäriltä uskottavasti. :D
Sulla tosin taitaa taito olla eritasoa, kuin minun pienet esseet. :)

Tänään varmistui sitten työttömyysjakson jälkeein viimein työpaikka :) Koeajan jälkeen toistaiseksi voimassa ja palkkakin on ihan ok. Miinuksena muutto Pohjois-Karjalaan mutta kai sen kestää :D

Jotain iloa sentään kaikesta paskasta, jonka vuoksi oon menettänyt ruokahaluni: Olen laihtunut jälleen kilon viimeisen viikon aikana. Varmaan tosin lihaksista. Kai siinä on pakko olla läskiäkin mukana? Mahassa kyllä tuntuisi olevan vähemmän makkaraa.

^ Nestettä vaan

ps. Töissä on kivaa! (no b-shit) :)

Kävin pitkästä aikaa pyörimässä kaupoissa ja voi että!!! Mä rakastan niin kaikkia jouluvaloja ja kimalluksia ja värejä ja....olin yhtä hymyä vaan :) Muuten en ole mitenkään blingblingin perään, en ees käytä koruja, mutta jouluvalot ja -koristeet :haart:

Ja huomenna vapaa päivä. Nukun pitkää ja syön hyvin ja jalkapäivä salilla :hyvä:

Mä ostin uudet sähäkän punaiset lakanat. Vähän pirteyttä mustan syksyn keskelle, kun ei mun lakanoissa muuten mitään tapahdukaan... :)

Nyt vaan joulupukkia oottelemaan.

Mä ostin uudet sähäkän punaiset lakanat. Vähän pirteyttä mustan syksyn keskelle, kun ei mun lakanoissa muuten mitään tapahdukaan... :)

Nyt vaan joulupukkia oottelemaan.
Saattaa pyssy tulla kylään....:lol2:

VIHDOIN LUNTA! Ehkä vuoden paras aamu, kunnon ensilumiaamu :dance2:

On sitä jo odotettukin.
2676356860104338104S600x600Q85.jpg

Lisää vaan...:dance:

Komppaan edelllisiä! Lumi on jees :D Tuli heti ihan eri fiilis, kun katsoi pihalle aamulla ja siellä oli lunta.

Back
Ylös Bottom