Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kirjoitin pari viikkoa sitten elämäni ensimmäisen lakiesseen (ja ensimmäisen esseen yli vuoteen) muutamassa tunnissa ja olin itsekin sitä mieltä, että se on aika paska. Tänään paperi tuli takaisin ja sain 2.1!!!!!!!! Arvosanat menevät siis 1 (First class), 2.1 (Upper second), 2.2 (Lower second), 3 (Third), fail. Suurin osa ryhmästä oli kuulemma kolmosen ja failin rajoilla :D

Dingdingding osaan yhä kirjoittaa sujuvaa paskaa :)

Kauan odotetut Vibramit saapui tänään. :) Straight from Italy! On kirous, omistaa yleisin jalkakoko = 42, joten joutu tilaa valmistajalta kun eivät Suomessa saa noita. :jahas:

Alyssa: Tuo on erittäin hyödyllinen taito. ;)

Kauan odotetut Vibramit saapui tänään. :) Straight from Italy! On kirous, omistaa yleisin jalkakoko = 42, joten joutu tilaa valmistajalta kun eivät Suomessa saa noita. :jahas:

Alyssa: Tuo on erittäin hyödyllinen taito. ;)

Luin et kauan odotetut vibraattorit ja vaikka tiedostin että kirjoitta on mies, eka ajatus oli silti "miksi niitä pitää olla monta?" :D

On joo tullut huomattua että kyseessä on erittäin hyödyllinen taito! Sillä on tähän mennessä saatu ihan kaikki arvosanoista ja koulupaikoista työpaikkoihin. En valita :)

Luin et kauan odotetut vibraattorit ja vaikka tiedostin että kirjoitta on mies, eka ajatus oli silti "miksi niitä pitää olla monta?" :D

On joo tullut huomattua että kyseessä on erittäin hyödyllinen taito! Sillä on tähän mennessä saatu ihan kaikki arvosanoista ja koulupaikoista työpaikkoihin. En valita :)

Tuo kertoo paljon mielenliikkeistä. :D

Tuossa paskankirjoittamisessa on semmonen jännä fiilis, kun tietää itse ettei tiedä paskaakaan ja silti sitä tekstiä tulee ympäripyöreesti aiheen ympäriltä uskottavasti. :D
Sulla tosin taitaa taito olla eritasoa, kuin minun pienet esseet. :)

Tänään varmistui sitten työttömyysjakson jälkeein viimein työpaikka :) Koeajan jälkeen toistaiseksi voimassa ja palkkakin on ihan ok. Miinuksena muutto Pohjois-Karjalaan mutta kai sen kestää :D

Jotain iloa sentään kaikesta paskasta, jonka vuoksi oon menettänyt ruokahaluni: Olen laihtunut jälleen kilon viimeisen viikon aikana. Varmaan tosin lihaksista. Kai siinä on pakko olla läskiäkin mukana? Mahassa kyllä tuntuisi olevan vähemmän makkaraa.

^ Nestettä vaan

ps. Töissä on kivaa! (no b-shit) :)

^Mut tää on pysynyt jo useemman päivän samana enkä saanut hiilareita syömälläkään sitä nousemaan takaisin.

Kävin pitkästä aikaa pyörimässä kaupoissa ja voi että!!! Mä rakastan niin kaikkia jouluvaloja ja kimalluksia ja värejä ja....olin yhtä hymyä vaan :) Muuten en ole mitenkään blingblingin perään, en ees käytä koruja, mutta jouluvalot ja -koristeet :haart:

Ja huomenna vapaa päivä. Nukun pitkää ja syön hyvin ja jalkapäivä salilla :hyvä:

Mä ostin uudet sähäkän punaiset lakanat. Vähän pirteyttä mustan syksyn keskelle, kun ei mun lakanoissa muuten mitään tapahdukaan... :)

Nyt vaan joulupukkia oottelemaan.

Mä ostin uudet sähäkän punaiset lakanat. Vähän pirteyttä mustan syksyn keskelle, kun ei mun lakanoissa muuten mitään tapahdukaan... :)

Nyt vaan joulupukkia oottelemaan.
Saattaa pyssy tulla kylään....:lol2:

VIHDOIN LUNTA! Ehkä vuoden paras aamu, kunnon ensilumiaamu :dance2:

On sitä jo odotettukin.
2676356860104338104S600x600Q85.jpg

Lisää vaan...:dance:

Back
Ylös Bottom