Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Saadaan 7 viikkoinen beaglepentu kahden viikon päästä:)

Onnittelut! Laita kuvia pennusta kotieläin-threadiin kun olet saanut karvaturrin kotiin =)

Eilen oli mukava ilta kavereiden kanssa ja tänään voin vain lepäillä kotona ja syödä erinomaista ruokaa =P

Tänään tuli 20 mittariin, niin saa periaatteessa viimeisetkin oikeudet käyttöön eikä tarvitse alkossa tutkia joka pullon prosentteja. Lisäks sain äidiltä synttärilahjaks imurin! Ei tartte enää siivota tätä opiskelijaboksia sa-int-tyyliin lastalla ja liinalla niin usein.

Viimeinkin mää ja tavarat ollaan Helsingissä. Kaikki kamat on vielä jätesäkeissä ja pahvilaatikoissa, mut sou. Pääsin viimeinkin vittuun Turusta. Johan sitä on ooteltukin. Traumatisoiva kaupunki kerrassaan.

Ensimmäinen työharjoitteluviikko meni paremmin kuin hyvin ja lauantai-illan vietin ihanan ja suloisen naisen seurassa. Olipas kiva heräillä aamusella kun toinen tuhisi kainalossa! Hyvillä fiiliksillä ensi viikkoon. :)

Mä olen jotenkin hirveän iloinen tänään. Rahat on loppu, huone on sekainen ja deadlineja pukkaa, mutta tiedän saavani kaiken kyllä hoidettua :rolleyes:

Lisäksi sain sähköpostia:
"I am writing to advise you that you have been successfully shortlisted for the position of Venue Bars Team Leader and are invited to attend the assessment centre tomorrow..."

Huomenna sit työhaastattelua ja vaikka en saisikaan paikkaa (minä baarin team leaderina, HAHA), olen iloinen shortlistauksesta, sillä hakijoita oli satoja.

Lisäksi tänään oli ekan vapaaehtoistyöprojektin koulutus, kuulosti tosi kivalta! Niin ja kävin kaikilla luennoilla ja seminaareissakin, mikä mun lintsaamistavat huomioon ottaen on aika ihme. Tästä se lähtee :D

Edit. Ainiin ja £1 bisset tänään!

Auto saatiin ilman suurempia remontointeja kuntoon! Puola vaihdettiin vain ja johan starttasi! Jospa tämä elämä tästä kohta alkaisi hymyilemään.

Saan ehkä paskaduunia. Tulot ei tuu juurikaan muuttumaan matkakustannusten takia, mutta ainakin pääsen pois tukihelvetistä.

Tää päivä näytti aamulla siltä että vituiks menee, nukuin aivan liian pitkään mitä olin aikonut ja kone oli yön aikana mystisesti hajonnut ja herätessä tuntu siltä ettei jaksa salillekaan. Lähdin silti salille purkamaan vitutusta ja tein syksyn parhaan selkätreenin. Sen jälkeen sain koneen kuntoon ja tein helvetin hyvää ruokaa ja vedin mahan täyteen :rock:

Tavarat alkaa viimeinkin olemaan muuton jäljiltä paikoillaan. Pesukone paikoillaan ja pari koneellista puhdasta pyykkiäkin pyörähti siivoilujen ohella. Enää muutaman taulun, kellon ja peilin kiinnitystä ja se ois siinä. Ja uus sohva tilattu, jee!

Lisäravinteet tuli tänään postista! Kävin myös ostamssa voimapyörän joten pääsen huomenna kiduttamaan itteäni uudella tavalla :puntti: Saa nähä montakohan toistoa saan tehtyä. Veikkaan 2-3 :D

Back
Ylös Bottom