Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Näin kun naapuri kompastui ja kaatui lätäkköön :haart:

:kippis1: sille :)

Vitivalkoista viikonloppua Countterille!

Jotenkin lämmitti vanhan sydäntä tällainen.

Ai niin, omat asiat: kenneli myyty ja isompaan siirtyminen ja mahd. uusi rankkurin virka tarjolla ja roima palkankorotus sen myötä...

Hengasin päivän kaupungilla kaverin kanssa, jonka oon nähny viimeks 6 vuotta sitten, kun asuttiin naapureina eräässä pienessä länsirannikolla sijaitsevassa tuppukylässä. Sen jälkeen ollaan molemmat asuttu ulkomailla ja Suomessakin useemmassa kaupungissa, kunnes nyt taas ollaan samassa kaupungissa, jee. Ja vuodet ei onneks oo pilannu kaiffaria miksikään, vaan se on ihan samanlainen säätäjä, kun nuorempanakin, eli hauskaa oli ja tulee olemaankin. :)

Nyt on jo pari viikkoa saanut treenata ilman olkapääkipuja ja tänään uskalsin kokeilla dippiä ja kapeaa penkkiäkin ekaa kertaa muutamaan kuukauteen eikä tuntunut missään, kuin siinä hyvässä mielessä. Nyt jos alkaa oikeasti paikat pysyä taas kunnossa, niin kohta yläkroppatreenissäkin voi pitkästä aikaa lyödä isoa vaihdetta silmään, ai perkele että sitä on odoteltukin.

Kävin lenkillä. Ekaan kertaan kahteen vuoteen, 30kg painavampana kuin viime kerralla. Ei ollu kunto merkittävästi paskentunut, mitä nyt varpaat puutu tunnottomaks ja rinnasta vähän pisti. Voisin kuitenkin käydä toistekkin.

Uusi sohva saapui tänään, jei! Ja se sopii sisustukseen täydellisesti. Vähäsen jännitti, et miten olen onnistunu mittailuissani ja oikean koon arvioinnissa, mut tuli ostettua just sopivan kokoinen.

Sain dippatyöpaikan. Ja aika nopeasti vielä.

Onneksi olkoon! :)

Mulla on tutustuminen duunipaikkaan + työvuoroneuvottelut maanantaina. VIHDOINKIN. Elämä on nyt hymyillyt mulle yhtäjaksoisesti monta kuukautta, mietityttää vähän et milloinkohan tämä loppuu... Toivottavasti ei ihan pian :)

Dieetti päällä ja treeni kulkee (toistaiseksi) paremmin kuin bulkilla. Laitan tyydyttyneen rasvan piikkiin.

Tänään kun ajelin koulusta himaan niin näin todella nätin tytön, jolla oli ommeltu Suomen lippu hihassa. Teki syvän vaikutuksen, varsinkin näinä päivinä kun suomalaisuudesta on tullut rikos.

Taas lunta! :D Koiran kans tehtiin hiukkasen normaalia pidempi aamulenkki, nyt maistuu ruoka molemmille. Tänään alkais sit tosissaan tää viimeisten muuttolaatikoiden purku. Huh!

Vaikka kaikki menee päin persettä niin salilla kaikki murheet unohtuu ja voi sen tunnin ajaksi unohtaa kaikki murheet ja rääkätä itseään :puntti:

Back
Ylös Bottom