Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Lisää ilonaiheita tälle päivälle. Menin ihan normaalisti iltavuoroon töihin ja rupesin sit tarkistamaan, että mitäs kaikkea meillä tänään on tiskissä (olen siis töissä lihatiskillä). Ja voih, mitä bongasinkaan! Meillä myydään salamisydämiä!! Siis sydämenmuotoisia salamimakkaraviipaleita. Voi luoja. Olin ehkä vähä herkistynyt, mun mielestä se vaan oli tosi piristävää ja herttaista :haart:

Lisää ilonaiheita tälle päivälle. Menin ihan normaalisti iltavuoroon töihin ja rupesin sit tarkistamaan, että mitäs kaikkea meillä tänään on tiskissä (olen siis töissä lihatiskillä). Ja voih, mitä bongasinkaan! Meillä myydään salamisydämiä!! Siis sydämenmuotoisia salamimakkaraviipaleita. Voi luoja. Olin ehkä vähä herkistynyt, mun mielestä se vaan oli tosi piristävää ja herttaista :haart:

Jos ois tyttöystävä niin veisin lahjaksi pussukan tuollaisia :)

Elämä hymyilee :) Tyttöystävän kanssa menee mahtavasti eikä yksikään asia ole viimeaikoina mennyt perseelleen. Kerrankin näin päin!

I hope this never ends.

Hyvä fiilis!

Aamupalat syöty, lenkit lenkkeilty, tiskit, pyykit ja tukka pesty. Mihinkäs tässä kiire olis, valmiissa maailmassa?

Vihdoin saivat hammaslääkärissä toisen reikäisen hampaan lopullisesti kuntoon. Kahden viikon päästä alkaa toisen hampaan laitto ja sit sattuukin vitusti..

Voin taas käyttää korkokenkiä ja juoksukin onnistuu ilman, että jalka kipeytyy. Rasitusmurtuma taitaa vihdoinkin olla parantunut!

Rahkaa jääkaapissa. Muuten meinaan kuolla vitutukseen

e. Ei ollukkaan rahkaa. Nyt pupellan pirkan lihapullat & muusi valmispaskaa kylmänä. Se on menoa tän jälkeen pojat

S-Y-Y-S-L-O-M-A!! Tosin ei voi kouluhommia loman aikanakaan unohtaa, mutta nyt niitä sentään voi tehdä ihan omaehtoisesti ilman stressiä.

Back
Ylös Bottom