Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ensimmäinen matkalaukullinen ja jättisäkillinen vaatteita onnistuneesti miehen asunnossa ja siististi kaapissa. Koirakin sai pedit ja mökit paikalleen uuteen kotiin. Weeee!! :haart:

- Eilen oli viinipullo työpisteellä odottamassa :)
- Kohta VKL :)
- MMA painotteinen ilta luvassa, kun pääsee töistä :)
- ÄNÄRI 11 kilahtaa kohta luukusta :)

Sain ehkä nukutuksi! Whooooo! Tästä se lähtee. :)

Tänään oli nykyisen penkki ohjelman vikapäivä ja tarkoitus oli vetää 2x2 125kg ja olin ollut kipeenä viikon joten vähän mietitytti että meneekö. Olin saanut pari viikkoa aikasemmin 120kg 4x. Noh lämmittelyt tehtyäni pyysin puolituttua kaveria varmistamaan että meneekö se. Meni se.
Pienessä päässä laskeskelin että seuraavalla teen kyllä 3x kun on kerta vikapäivä ohjelmasta,kun meni 2x suht helposti. Nostoon valmistautuessa tuli sellainen fiilis että "Arnold give me strength" ja päätin tehdä 4 vaikka vaikutti mahdottomalta edellisiin tuloksiin nähden. Kyllä se meni vaikka paskat meinas viimesessä nostossa housun tulla. Loppu treeni menikin sitten kun lentäen ku fiilis oli ihan katossa.

Sato myös aivan kaatamalla kun poljin himaan, mutta ei vituttanu yhtään.

Selailin ebayta, ja näin siellä myynnissä yhen levyn yli 70$ hintaan, mulla sattu olemaan sama levy (ostanut tän noin viisi vuotta sitten hintaan 10-20$).

Laitoin myyntiin 45$ aloitushinnaksi ja 65$ osta heti-hinnaksi.
No ei kauaa mennyt kun joku osti jo sen (2 tuntia). :)

Paino tippunut kilolla :eek:,kuvittelin että päinvastoin kun tässä viimisen viikon aikana popsutellut keksejä,tummaa suklaata
ja siemaillut jopa lonksua useempana iltana.Mulla on ikävä tapa jos ja kun yöllä käy veskissä niin suklaata "rivi" tai keksi suuhun :jahas:.

Jees saatii suunniteltua et lähetää marraskuussa Hollantiin Qlimaxiin. Kaks kärpästä yhel iskul ku pääsee jumputtaa musaa ja vieläpä ulkomaille :)

Jees saatii suunniteltua et lähetää marraskuussa Hollantiin Qlimaxiin. Kaks kärpästä yhel iskul ku pääsee jumputtaa musaa ja vieläpä ulkomaille :)

vähänkö oon kade :D

Mulle soitti tänään puhelinmyyjä, joka oli ilmeisesti jossain aineissa. Se kauppasi jtn kanavapakettia, ja hihitteli suunnilleen jokaisen lauseen jälkeen.
Sanoin sille sitten että sulla taitaa olla tavallista hauskempi maanantai töissä, ja sit se hihittely muuttui kikatteluksi.

En ostanu mitään, mut oli kyllä varsin huvittava kokemus:D

Kylläpä meni hyvin jalakapäivä. Ihanata! :)

En tiedä tekeekö asia miten hyvää opiskeluille mutta olohuoneeseemme saapuneet pleikka3 ja uusin NHL tekee minut hyvin iloiseksi! :)

Reilut kaks kuukautta sitten rasitusmurtuman takia kipeytynyt jalka alkaa olla vihdoinkin kunnossa. Juoksulenkit ja askelkyykyt ei vielä onnistu (tai siis en uskalla niitä vielä kokeilla, koska olisivat melko rajua rasitusta tuolle jalkaterälle..), mutta muuten pystyy treenaa normaalisti ilman, että jalka kipeytyy. Viikonloppuna kävin jopa pidemmällä kävelylenkillä. :dance: Ihan mahtava tunne, osaa kyllä taas arvostaa terveyttä tän koettelemuksen jälkeen!

Äsken ompeleet pois kädestä,hyvin on parantunut kertoili sairaanhoitaja :)

e.Harmittaahan se vähäsen kun pariin kolmeen viikkoon ei voi tehokkaasti tree-
nailla.Paraneminen kuitenkin ykkösasia,-ja eiköhön se heiveröinen voimataso
suht äkkiä takaisin tule.

Back
Ylös Bottom