Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Suomessa on parasta se että löytyy kaikenlaisia kelejä. Mä tykkään ihan kaikenlaisesta säästä. Mutta kun kesä oli noin pirun lämmin ja hieno, niin tää kylmyys tuli jotenkin ihan yllätyksenä eikä tähän vielä ole täysin tottunut. Joka aamu menin töihin laittaen korkeintaan hupparin päälle. Sit yhtäkkiä joku aamu piti kaivaa saatana hirveä kerrasto päälle kun oli melkein pakkasta.

Vaikka olen saanut lähiaikoina jonkun verran ikäviä asioita elämääni, ja pettynyt erääseen ihmiseen, niin silti olen onnellinen. Se että joku vetää maton alta ja vie pohjan kaikelta, niin aina on joku toinen joka nostaa sieltä paskan keskeltä ja elämä hymyilee taas.

Hyvä fiilis kun tämän tajuaa :)

Puolentoista vuoden paskassa rämpimisen jälkee rupeaa olemaan palaset kohillaan. Opiskelen alaa mistä pidän, pois muutto tuppukylästä lähenee päivä päivältä,olen ihastunut, ja miun onneksi se ei ole yksipuolista.

Välillä vituttii tehdä töitä siinä lämmössä ja töiden jälkeen tulla kotiin ja upottaa jalat jäävesiämpäriin, mutta en silti vaihtaisi mennyttä kesää mihinkään. Nyt ahdistaa ihan vitusti, että kaunis kesä meni ja nyt on tulossa paska paska paska talvi. Nyt on jo liian kylmä ja talvella on vielä hauskempaa. Ai ai, kiva tehdä lumitöitä, raapata auton ikkunoita näpit jäässä ja talsia tuolla lumessa niin, että lumi tarttuu lahkeisiin ja tunkeutuu kenkiin. Kiva olla töissä kun on niin saatanan kylmä välillä, että tuntee kuolevansa. Muutan vittuun täältä. Vihaan talvea. VIHAAAAN!!!

Ihan vitun parhautta kävellä -35 pakkasaamuna aamupöhnässä boksereissa autolle, laittaa auto käyntiin , raapata ikkunat ja mennä sisälle 10min pukemaan ja odottelemaan ,että auto on vähän lämmennyt (kone) ja lähteä sitten lämpimällä autolla töihin :)

Ja kolmioleipiä ja mehua ja jätskiä :D

Missäspäin vallan jätskillä hemmotellaan.Noi leivät oli ennen todella maukkaita kun tekivät täällä Mäntsälässä(varmaan muuallakin)
ne itse,sit jostain hygienia tms syistä meni teolliseksi niin laatu romahti :(

Jyväskylässä saa jätskiäkin ja pullaa ja keksiä ja erikoiskahveja :D Olisin innoissani erikoiskahveista jos sellaisia oikeasti joisin. Ja joo, on nykyään Atrian teollisuuskolmioleipiä, mutta muistan ajan kun kädestäpitäjänä ja henkisenä tukena näin niin herkullisia käsintehtyjä kolmioleipiä... :kuola:

Huomenna ilmottautuminen leiko-yksikössä 12.30.Ja saa syödä normi aamupalan ennen 1/2 seiskaa.Ai että olen iloinen :):),toivottavasti kaikki menee hyvin.

Tänään aamulla varmistu reissu Val d'Isereen Ranskaan. Maaliskuussa ois tarkotus mennä kouluporukan kanssa laskemaan viikoks. :)

Back
Ylös Bottom