Ah. Ulkona on mitä mainioin sää, treeni kulki loistavasti ja nyt tuoretta kahvia. :D
E: 200 posti
E: 200 posti
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jalkareeni sujui tänään melkoisella suhinalla! Jumaliste, kyllä sieltä reisistä paukkuja löytyy! Ensi kerralla taas lisää painoja kyykkyyn. Mahtava fiilis kun joka kerta paukkuu ennätyssarjapainot! Meleekone fiiwis!! :D

Uusi näyttö,24" benq .Kyllä kelpaa pällistellä pill....n kuvia,eh siis surffailla.
jo viikossa 2kg nesteitä/muuta? olemus on tasasempi:D huomasin että enemmän on lihaksia kun ennen ja voimaakin tullut lisää ja tänään olis sali-päivä
ja voimapyörä on ihan mieletön vehje! 3:messa viikossa olen saanut parempia tuloksia kun ikinä ennen!
ja elämä hymyilee muutenkin;)Äsken olin autolla matkassa ja auto tietysti teki tepposet jättäen mut keskelle risteystä. Olin tietysti vielä ihan toisella puolella kaupunkia kuin missä porukat asuvat, mutta muutaman ärräpään saattelemana isä lupaa lähteä auttamaan. Puolisen tuntia kuluu ja auttava käsi saapuu tunkin ja työkalupakin kanssa, hoitaa tottuneesti hätäkorjauksen irronneelle pakoputkelle ja taas matka jatkui. Tällä kertaa tosin rallimaisten äänten säestämänä kaupungin toiselle laidalle, josta sitten sain vielä kyydin omaan kotiin.

Huomasin just että Before the dawn vetää keikan lahden 8-salilla 16.4, pakko käydä katsomassa.![]()