Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ah. Ulkona on mitä mainioin sää, treeni kulki loistavasti ja nyt tuoretta kahvia. :D
E: 200 posti

Viimeksi muokattu:
Voi perkele mikä fiilis treenin jälkeen! :rock: Aurinko paistaa ja hyvä musiikki soi ja palkkari huuhdottu kurkusta alas. Ei asiat vois paremmin tällä hetkellä olla :dance2:

Jalkareeni sujui tänään melkoisella suhinalla! Jumaliste, kyllä sieltä reisistä paukkuja löytyy! Ensi kerralla taas lisää painoja kyykkyyn. Mahtava fiilis kun joka kerta paukkuu ennätyssarjapainot! Meleekone fiiwis!! :D

Jalkareeni sujui tänään melkoisella suhinalla! Jumaliste, kyllä sieltä reisistä paukkuja löytyy! Ensi kerralla taas lisää painoja kyykkyyn. Mahtava fiilis kun joka kerta paukkuu ennätyssarjapainot! Meleekone fiiwis!! :D

Itelläki tänää tuntu kyykätessä että ois siihen voinu vähän lisääkin laittaa! :rock:

Koko vklp töitä :) Kävin myös työhaastattelussa jossa sanottiin että mä jäin sen haastattelijan mieleen :) käsitin että jopa positiivisessa mielessä.

Noh nyt on ilonaiheita roppakaupalla :)

Olen vasta kuntosaliharrastukseni alkumetreillä, aika hissuksiin olen aloittanut pienin painoin pitäen huolta oikeasta tekniikasta. Huomannut jaksavani paremmin kuin uskoinkaan. Taustalla siis vain bodypumppia "painojen noston saralta". Tein tänään jalkaprässiä ehkä kolmatta kertaa elämässä, rohkeesti sitten lisäilin taas painoa ja sain tehtyä sarjan suht kevyesti 100 kilolla. Wuhuu!! Elämän pieniä onnistumisen kokemuksia. :)

Noo puntin jälkeen menin piruuttani kokeilemaan kauppaan josko menisi pienemmät farkut jalkaan (käytän stretch-farkkuja), kun viime loppuvuodesta ostetut 30 tuumaiset alkoi taas oleen väljän tuntuiset. Sillon ne sai väkisin kiskoa jalkaan. Nyt sain jalkaani melko helposti 28 tuumaiset farkut. Meinasin ratketa riemusta ja soitin monelle tärkeelle kertoakseni ilo-uutisen. :D Vielä viime kesänä koko oli 32 tuumaa. Ihanaa huomata elämäntaparemontin tuottaneen isoja tuloksia, miten oikein olenkaan painoa onnistunut pudottamaan, hitaasti mutta varmasti! Vuodessa lähtenyt 8 kiloa. :)

Ahh kaikki tuntuu vaihteeksi tosi kivalta. Vikat ylppärit maanantaina, kavereilta tullut tosi paljon yhteydenottoja tänään, hyvä treeni, mainio ruoka ja kevät. Olen iloinen.

Yo-kirjoitukset ohi, nyt helpottaa =) Toivottavasti vielä jotain töitä saisi kesäksi, ettei tarttis esaa venytellä ja dataa kotona tammikuuhun asti (intti).

Uusi näyttö,24" benq .Kyllä kelpaa pällistellä pill....n kuvia,eh siis surffailla.

Eikö ne ole jo luonnottoman kokoisia tuollaisella...

On kyllä tosi jees että kevät ja kesä tulee. Vuodesta toiseen talven jälkeen ihmettelee miten sitä onkin jaksanut...

dietti menee loistavasti:) jo viikossa 2kg nesteitä/muuta? olemus on tasasempi:D huomasin että enemmän on lihaksia kun ennen ja voimaakin tullut lisää ja tänään olis sali-päivä:) ja voimapyörä on ihan mieletön vehje! 3:messa viikossa olen saanut parempia tuloksia kun ikinä ennen!:) ja elämä hymyilee muutenkin;)

Kaikki on vaan nyt niin mukavasti. Olen onnellinen ja uskon löytäneeni tasapainon. :)

Ja tänään tyttöjen ilta, jee!:haart:

Äsken olin autolla matkassa ja auto tietysti teki tepposet jättäen mut keskelle risteystä. Olin tietysti vielä ihan toisella puolella kaupunkia kuin missä porukat asuvat, mutta muutaman ärräpään saattelemana isä lupaa lähteä auttamaan. Puolisen tuntia kuluu ja auttava käsi saapuu tunkin ja työkalupakin kanssa, hoitaa tottuneesti hätäkorjauksen irronneelle pakoputkelle ja taas matka jatkui. Tällä kertaa tosin rallimaisten äänten säestämänä kaupungin toiselle laidalle, josta sitten sain vielä kyydin omaan kotiin.

Kun ripustat wunderbaumin taustapeiliin, laitat lippiksen koristamaan päätäsi ja kasvatat pienet amisviikset, niin kukaan ei kiinnitä noihin rallimaisiin ääniin sen jälkeen huomiota.

Perse ja jalat on niin kipeet ettei pöntölle ees taivu. Samoin hauikset jotka harvemmin tulee kipeiks. Alkaa taas näin keväällä treeni maistua paremmalta ja muutenkin kevät :haart: Mielessä jo festarit.. Ah on niin hyvä olo koko ajan.

Huomasin just että Before the dawn vetää keikan lahden 8-salilla 16.4, pakko käydä katsomassa.:rock:

Huomasin just että Before the dawn vetää keikan lahden 8-salilla 16.4, pakko käydä katsomassa.:rock:

Kaiken lisäksi, hain postit. Joukossa oli kirje kelalta, päätös toimeentulo tuesta. Hakemus hyväksytty, vittu että ihminen voi olla iloinen.

Back
Ylös Bottom