Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
check. Kuukauden päästä yrittäjän ammattitutkinto käytynä.
check. Ilman alkoholia ja röökiä oltu jo 10 viikkoa, eikä tee edes mieli.
Check. Työrintamalla tapahtuu edistystä eli töihin paluu mahdollinen toukokuussa. :dance: check. Rahallinen tilanne parantunut. :D check. Ja tärkein, eli parisuhde voi erittäin hyvin.
CHECK.
:D
Mulla on tänään ja huomenna vapaapäivä, joten tietenkin tänään aamulla heti soitettiin klo 8.00 et pääsenkö töihin kympiltä. Kieltäydyin ja sanoin ihan rehellisesti, että mun on pakko saada nukkuakin joskus, joten nyt en voi tulla. Kaiken lisäksi kyseessä oli joku linjastotarjoilujuttu, mikä ei voisi vähempää kiinnostaa. Mä voin tarjoilla bisseä tiskin takaa tai hyvää ruokaa posliinihanskat kädessä banketeissa, mutta mihinkään AMK:n ruokalaan en suostu menemään...
Pyykit on koneessa, sänky pedattu, tiskit tiskattu, safka lautasella, aamukahvit kävin juomassa naapurissa... Kohta lenkille ja sit suihkun kautta ulos pelaamaan Trivial Pursuitia. Ihanan rento olo 

Joo mua kiinnostais kans vähän tietää.
Edit. Niin ja koko illan on sukat pyörineet jalassa ja ajattelin mennä antamaan kyydit miekkoselle.
Saakeli mikä nainen tämä Delgado :D Minusta se on jo itsessään iloinen asia, että tämmösiä on ehkä useampi olemassa.

.