Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Töitä tuli perkele!:D

Eilen ostin kaupasta pari pakeettia saarioisten kiinalaista broileria (350g). Tuntu saatanan painavilta, ja ihmettelin kaupassa niitten painoa. Kotona punnitsin ja toinen paino 600 grammaa ja toinen 450g. Vittu että oon ilonen:D

Töitä tuli perkele!:D

Eilen ostin kaupasta pari pakeettia saarioisten kiinalaista broileria (350g). Tuntu saatanan painavilta, ja ihmettelin kaupassa niitten painoa. Kotona punnitsin ja toinen paino 600 grammaa ja toinen 450g. Vittu että oon ilonen:D

Vittu et repesin ku luin tän :D Tuli heti hyvä mieli :)

Mutta muutenkin kaikki tuntuu luistavan. Sosiaalin akat maksaa mun kauppakorkeen valmennuskurssin et siin säästy 1040e!! ja tänää lähettävä täältä lahden suunnalta helsinkiin aiheuttaa pahennusta!!

Tilasin ittelleni pinkit Reinot kotitossuiks! :lol2: Oon jo monena jouluna toivonu niitä lahjaks, mut aina ne on loppu joka paikasta, nyt sit tilasin netistä. Eli "vähän" myöhästynyt joululahja itelleni..:)

Mua pyydettiin työhaastatteluun yritykseen, mihin en ole edes hakenut töitä! Kesätyöt kyseessä ja työnjohtoon vielä!

Nättiä! :hyper:

Alkaa viikon talviloma puolen tunnin päästä, huomenna rakkaan kanssa kylpylään vkonlopuksi ja maanantaina kampaajalle uudistamaan "elämän marinoimaa" lookkiani!

Mun ilon asia on vähän vähäpätöisempi mut kerronpahan kuitenkin. Ostin tänään sittarin mammuttimarkkinoilta mango-papaijatuoksuista käsienpesuainetta ja se tuoksuu iha uskomattoman hyvälle! Oon keksiny tekosyitä että oon päässy pesemään käsiä ja nuuhkimaan sitä! Iha uskomatonta kamaa :)

Meikäläine 18-v. Vähän harmittaa, kun pahemmin tullu juhlistettua, mitä nyt muutaman kaverin kanssa kateltiin leffoja ja ryypättiin. Sitä tää pikkukylän meno kyllä on, ja saapahan ne baarirahatkin parempaan käyttöön.

Sosiaalin akat maksaa mun kauppakorkeen valmennuskurssin et siin säästy 1040e!! ja tänää lähettävä täältä lahden suunnalta helsinkiin aiheuttaa pahennusta!!

Ei vittu.. naurettavaa!

Sosiaalin akat maksaa mun kauppakorkeen valmennuskurssin et siin säästy 1040e!! ja tänää lähettävä täältä lahden suunnalta helsinkiin aiheuttaa pahennusta!!

Jos toi on oikeesti mahdollista, niin vois itsekin hakea ihan vittuillakseen vaikkapa lääkikseen, kun on ilmainen valmennus.

Kroatia on hieno maa. Tulin takaisin hostellille seikkailtuani zagrebissa, niin respan täti toteaa hyvin anteeksipyytävällä sävyllä, "oh I am sorry sir, but we had to put one girl to stay in your room, I hope this is ok?" Huone siis neljän hengen huone, jossa satuin olemaan yksin, kun zagreb nyt ei ole mikään maailman suosituin turistikohde maaliskuussa.

Toivottavasti ei ole mikään kauhea jokinorsu. En minä yksinäni halunnut olla kuitenkaan.

Tänään HL. :dance:

Siistiä olla taas arkivapaalla. Vastahan mä helmikuun alussa käytin edellisen höllin.

Paska säkä tosin sen suhteen, että mulla on 15 päivää yhteensä kuntsareita ja pitämättömiä höllejä, mutta en taida keritä pitämään niitä kaikkia palveluksen loppuun mennessä.

Tänään alkaa työt taas vaihteeksi. Onneksi. Matti alkaa olla niin vakituinen vierailija opiskelijan kukkarossa, että mielellään sitä vähän vielä kiristää tahtia, että voi syödä elääkseen :D

Back
Ylös Bottom