Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi
Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**
Laitoin eilen aikasin nukkumaan, mitä en ole tehnyt helkatin pitkään aikaan. Heräsinkin aikaisin ja salille olin menossa jo yhdeltätoista. Kyllä tämä on parempi kuin vanhempi tapa. Nätti ilmakin...
Uusi työ. Mut on otettu tosi hyvin vastaan ja olen ollu aika nopee oppija. Näen jo nyt olevani oikeassa paikassa ja mulle on tullu sellanen "tätä varten kannatti opiskella"-olo. On kivaa, kun tuntee, et tuolla mun työpanosta arvostetaan, ja et ne haluu myös pitää mut siellä töissä.
Uusi kotikaupunkikin on kiva, vaikka vielä en ookkaan kauheesti ehtinyt tutustumaan kulttuuri- ja vapaa-ajan tarjontaan.
Asunto on viihtyisä, vaikka osa tavaroista onkin vielä pahvilaatikoissa, kun en oo kerinny laittaan kaikkea kuntoon. Nyt on onneks 3 päivää aikaa järjestellä kämppää kuosiin.
kävin tänään aulankon kylpylässä rentoutumassa että se teki hyvääääää :D höyrysaunassa sai röörit auki ja kylmä altaassa rentoutu ihan totaallisesti :D
Ai että lämmittää sydäntä : Entinen duunarini lopetti työt meillä ja rupesi pelaamaan vakavammin poksua : No nyt hän sitten on 640 000e rikkaampi..WAY TO GO BRO !!!!
Haukkumaviestit olisivat ikävä asia puhelimessa, elleivät ne olisi osoitus erään normaalia rasittavamman tyypin katoamisesta elämästäni. Vaikka dietti vähän ottikin takapakkia, niin olo on keveä kuin sata grammaa kesäkurpitsaa! Onpas mielenkiintoista, että olo on irtipäästämisen jälkeen usein parempi kuin jos olisi saanut jotain lisää.
Edit: on niin tunnelma katossa että kävin painamassa tykkäysnappia. Painan vaikka kaikkien tykkäysnappulaa kun omaanikin on tänään painettu, hittolainen!
Nimipäivä ja hammas laitettu.Saihan siinä 40 min istua suu auki ja vittu kun välillä sattui,luulin jo et kaikki okei kun lekuri sanoi että avataan uudestaan (nousi varmaan tukka pystyyn :D) .No nyt on hyvä!