Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mä olen ollut pari viime päivää ihan tulessa duunissa!

Edellispäivänä sain ihan älyttömästi kiitosta yhdeltä 4 hengen seurueelta, sanoivat laittavansa palautetta mun pomolle, kysyivät nimeä ja lupasivatpa vielä tuoda lahjankin ensi kerralla kun tulevat syömään :D (Lahja liittyi siis mun nimeen) Eilen tarjoilin 10 hengen seurueelle, sheikkailin niille martineita ja muuta kivaa. Vaihdettiin toisen tarjoilijan kanssa asemia ennen kuin seurue tilasi jälkkärit, joten periaatteessa tarjoilin heille vaan puoliksi. Silti olivat halunneet antaa tippiä nimenomaan mulle, koska olin niin mukava ja iloinen ja reipas :) Sieltä tuli reilu 30e, suurin yksittäinen tippi mitä olen saanut.

Tykkään ihan älyttömästi kun on sellaisia asiakkaita, jotka osaavat arvostaa tarjoilijankin ammattitaitoa. Ei ole itsestäänselvyys, että kuka tahansa osaa tasapainotella painavaa prikkaa, saa juomat pöytään parissa minuutissa, osaa suositella viinejä ja ruokia, jaksaa hymyillä, kantaa enemmän kuin 3 lautasta kerrallaan jne jne. Haen yhä koko ajan uutta työpaikkaa, mutta kehut piristävät aina päivää ja saavat jaksamaan vähän paremmin :)

Oon koko viikonlopun vaan shoppaillu!! :) Tili tuli ja tili melkein meni...mut se oli ihan sallittua täs tilanteessa, kun viimeks saanu palkkaa syksyllä, kiitos opintotukijärjestelmän ja tulovalvonnan (off-topic: PRKL ku duunia olis mut ku opiskelija ei saa tienata !!!!). Eli nyt on sit uudet salikuteet hommattu, testattu ja erittäin hyväksi todettu, jeah! :hyvä:

Viikonloppuna nähty laulu- ja soitinyhtye Amorphis keikalla:rock:
Joutsenen hiustyyli oli edelleen sangen persoonallinen.

Bonuksena vielä tankotanssia, ei huono.

Sairaanhoitajaopinnot pärähtäneet mukavasti käyntiin ja luokkakaverit vaikuttaa mukavilta. Ihan into pinkeenä oon jo kouluhommiakin vääntänyt, ei ole vituttanut tippaakaan. Kummasti huomaa eron kun on motivaatiota ihan vaan hippasen eri tavalla kuin edellisellä AMK-reissulla.

Meitsist tulee hoitsu. :D

Karistin "kaverin" kannoiltani. Voi olla ettei viesti -tai niiden puute- mennyt perille, mutta nyt se toivottavasti luulee että olen kuollut tai vaihtanut liittymää. Oli miten oli, luulen etten joudu kuuntelemaan enää koskaan sen loputtomia miessekoiluja moniongelmaisten luusereiden kanssa jotka tuli valittua kun "sillä oli kiva horoskooppi!". Ei tarvitse esittää myötätuntoista ties monennen isättömän kersan maailmaan putkahtamisen jälkeen kun ei taas oltu mietitty yhtään. Myöskään kukaan ei enää kutsu itseään ja penskaansa kylään ja tule pompottelemaan minua omassa kodissani.
Farewell!

Ei nyt mitään ihmeellistä, mut jaksaa silti ilostuttaa, ainakin vielä

Yhen kivan tytön alkanu aika kivasti, jopa mun vanhemmat tykkäs siitä.
Hoidin kolme koetta tänään lunttaamalla ja arvosanoiksi 9-10, ai että kun olen ylpeä. Toinen vaihtoehto ois ollu ens viikolla yrittää jotenkin selvitä.
Nyt on viikonloppu, ja huomena bileet. Pääsee taas vähän tuulettuu kouluviikon jälkeen

Olin kolmen vaiheilla, kirjoitanko "Vituttaa niin ankarasti", "Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat", vai tähän thrediin. Satuin kääntämään Suomi TV:lle, ja mitä sieltä tuleekaan?? KYMPPITONNI!!! Formaattihan on täysin perseestä eikä kuulu ollenkaan tälle vuosituhannelle. Riitta Väisänenkin on helvetin ärsyttävä. Mutta silti tämä ohjelma toi mieleen lämpimiä lapsuusmuistoja. :5:

Back
Ylös Bottom