Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Uusi vuosi ja uudet mahdollisuudet edessäni. Jos hyvin käy niin puolen vuoden päästä tähän aikaan olen toisessa kaupungissa asumassa sekä parempi palkkaisessa työssä, sama ala kylläkin. Pitäs vaan työ tuleva työhaastattelu handlata, elämäni toinen haastattelu, jännittää sillai sopivasti. Tänään sai lopetettua 8 viikon salitauon, tulokset teinitytön tasolla mutta sieltä ne nousee kuten aina ennenkin. Siitten pääseekin kunnolla puurtamaan G-Fluxin oppien kanssa tavoitteena 6kk:n päässä kaikin puolin parempi ihminen jos kaikki tavoitteet täyttyy muillakin elämän osa-alueilla. Tulossa toivottavasti paras vuosi ikinä :)

Aamukahvi, eilen onnistuneet lajireenit. Tänään aerobinen ja huomenna kahdet reenit (sali + laji)... kuullostaa hyvältä...

Ja muutenkin vaan hymyilyttää...

Tänää piruuttaan testasin ja muscle up tuli heittämällä:rock:

Tilasin Aku Ankan vuosikerran 1965, sattumalta hoksasin uusinta akkaria selatessa että perkele nyt niitä lähtee halvalla :) Tarttuipa mukaan muutakin kivaa :P

perhepizzaa ja taistelutovereita dvd:ltä <3

Pöytäkoneen näyttö meni aamulla ihmeelliselle sateenkaaren väreissä olevalle ruudukolle ja värejen seasta näkyi vikaviesti näytönohjaimesta. Hetken olin jo vaipua epätoivoon, mutta sitten tajusin lyödä kaapin pohjalta wanhan liiton Ati X600 Pron kiinni hajonneen näyttiksen tilalle, ja konehan toimii taas kuin uusi. Ikää koneella on jo viisi vuotta, joten sinänsä en olisi ihmetellyt, vaikka emolevy olis jo sanonut itsensä irti. Onneks kuitenkin kone tuli kuntoon aivan nollainvestoinneilla. Konetta käytetään oikeastaan pelkkään sähköpostin käyttöön, tekstinkäsittelyyn ja netin selaukseen, niin vanhempi rohjo toimii hyvin siinä virassa.

FAKK jeaaaahhhhhhhhh!!!!!11

Päätimpä ihan huvikseen koittaa toimisko mun parempi pöytäköne (on ollut rikki pari vuotta, toiminut sohvan vieressä tarjottimena :david:), niin kappas!

Torni lähtee käyntiin! Viimeksi pari vuotta sitten koitin käynnistää, pukkas kovon kohdalla jotain sinisiä kipinöitä ja sen jälkeen kuolemanhiljaista :D?!?!

Eikun innosta tärisevin käsin xp:n asennus cd sisälle ja forkkaukseen.

Kyl on juhlaa! :lol2:

Vain äänikortti vaikuttaa olevan paskana, pelkästään vasen kaiutin ja subbari toimii, hah hah. Nooh, uus kortti tilaukseen.

Mun uusi puhelin:

samsung-s5230-tocco-lite-pinkDescJay.jpg

:haart:

Opin jo melkein käyttämäänkin sitä!

Edit.
Niin ja tänään on vika päivä saikkua, käsi tuntuu jo sen verran paremmalta ettei vituta palata takaisin töihin. Itseasiassa mulla on jo sinne hiukan ikävä :)

Samsung s5230 ja näköjään 3.2 megapikselin kamera.

Edit.
aelioe, voi, tai ainakin luulisin niin! Tekstiviestitkin näyttävät lähtevän.

Sai nukkua pitkään, ihana talvikeli, sali lähti hyvin käyntiin, sauna, herkkua kunnon ruokaa, ei tee mieli makeaa, hauska yhteinen vapaa päivä siskon kanssa :dance:

Töitä :haart: Pienen rahapula ongelman kanssa painittu, joten hymy nousee kyllä aina huulille kun kysyvätkin töihin :) Kaikki vuorot otetaan vastaan. Nyt ollu kiinni töissä neljä ja puoli viikonloppua ja lupasivat korvauksiakin kun ei ole ollut viikonloppu vapaita. Ens viikolla 14h yövuoro sit seittemän tuntia välissä ja 14,5h yövuoro, lepoajat ei ihan täyty, mutta vapaaehtosesti otin, täytyy sitä työvuorosuunnitteluakin vähän auttaa tässä flunssa-aallossa :) (ehkä täältä pikkuhiljaa noustaan, oottakee vaan :rolleyes: )

edit. Ja jos sitä ehtis tänään kauppaan

Asunto on nyt virallisesti mun (no ehkä vähän pankinkin) ja tästä en muuten hevillä luovu! Kolmiossahan riittää tilaa vaikka kuntoilu/lepo/musiikki/työhuoneelle. Olen enemmän kuin onnellinen:hyper:

Hyvä treeni, ruoka maistuu ja on aikaa hoitaa kaikkia asioita kunnolla. Mikäs sen parempaa, jos rakastaa rutiineja! :D

Back
Ylös Bottom