Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mä pääsen sittenkin lukiosta poissa tämän vuoden aikana:eek:

Hammaslääkäri onnistui tekemään mulle juurihoidon ilman että puuha sattui lainkaan! Oikeastaan tuntui lähinnä hassulta kun se ronkki hampaan juuria. Eihän hommaa ole yritettykään kuin neljä kertaa kun puudutus ei ole kertaakaan vaikuttanut muuhun kuin että naaman yläosa on roikkunut hassusti. Nyt oli tilannut mulle spesiaalisysteemit että sai suoraan juureen puudutuksen. Olikin sovittu että tää on vika kerta kun yritetään ja sitten nukutuksessa jos ei onnistu. Olis tullut kallis hammas. Oon niin tyytyväinen kun ei tarvi veronpalautuksia käyttääkään hiton hammasrääkkääjän elättämiseen.

Äidinkielestäkö on kiinni? :D

Itteeni ilostuttaa se, ettei tota nykystä työsopimusta oo paljoo jäljellä. Tän jälkeen on 3vk lomaa ja sitten sa-int.

Ruotsin 4-kurssi teki perkeleen tiukkaa :D Kurssilla istunu 5 kertaa ja tällä kertaa pääsin tämän kurssin kokeen kolmannella yrittämällä läpi. Oli "hieman" helpotettu koetta, vissiin haluttiin mut poissa jo sieltä:D

Rikoin tänään vuosia sitten tekemääni bodymunkkilupausta ja kävin 10v tauon jälkeen pelaamassa sählyä. En silti kadu, hauskaa oli :D

Mä oon ollu nyt viisi viikkoa Lapissa työharjoittelussa. Eli viisi viikkoa erossa omasta miehestäni, ystävistäni ja siitä mun ihanasta elämästäni. Aivan järjetön ikävä on alkanut puskemaan ja nyt HUOMENA jo minä pääsen kotiin.

*byhyy yhyy*

Tulin salilta nii löysin pöydän alta 4kg sankon Mass Blastia. Vissiin oon sitten tädin mielestä liian siima ku haluaa tommosta mulle ostaa :S

BB loppuu. Saa taas olla vuoden ilman ko. roskaa.

Mä lähden tänään tsekkaamaan mahdollisesti tulevan työpaikkani! :)

Watch out, Birmingham!

Elämä kaikessa monimuotoisuudessaan. :)

Viikoks lappiin hiihtämään :rock::rock::rock::whip::kuola::)
Hyvät hiihtokelit valitsit hoh!

Mä just tulin Lapista pois ja totesin, että aivan paska keli...

Mua ilahduttaa se, että nyt on nimet paperissa ja kahden viikon päästä miehen kanssa asutaan vihdoin oikeesti yhessä.

Back
Ylös Bottom