Ostan huomenna mersun :dance:
Eli huomisesta eteenpäin olen oikeutettu ajamaan ilman valoja, ajamaan punaisia päin, pysäköimään mihin sattuu ja olemaan pihi ku saatana :lol2:
T: mersumies
Eli huomisesta eteenpäin olen oikeutettu ajamaan ilman valoja, ajamaan punaisia päin, pysäköimään mihin sattuu ja olemaan pihi ku saatana :lol2:
T: mersumies
Onneksi olkoon!
, mutta onko toi muka ihan normaalia, että yksi tarjoilija 40 hengen seuruetta kohti? Luulis, että tossa tulee vähän turhan kova kiire. Ja kun se varmaan on ollut ravintolalla hyvissä ajoin tiedossa, että tällainen seurue on tulossa, niin eikö sille illalle olisi voinut järjestää sen verran tarjoilijoita töihin, että olisi riittänyt vaikka kaksi tarjoilijaa tuolle porukalle? Tulee mieleen eräs kerta, kun itse olin tuollaisessa suurehkossa porukassa syömässä ja meille oli kanssa vain yksi tarjoilija. Homma meni aika pahasti odotteluksi, ja vähän kieltämättä vitutti, kun kuitenkin oltiin varaus tehty ainakin pari viikkoa etukäteen. No en mä siitä onneksi ite joutunut mitään maksamaan, joten ei voi kyllä valittaakaan.:D