Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ostan huomenna mersun :dance:

Eli huomisesta eteenpäin olen oikeutettu ajamaan ilman valoja, ajamaan punaisia päin, pysäköimään mihin sattuu ja olemaan pihi ku saatana :lol2:

T: mersumies

Eli huomisesta eteenpäin olen oikeutettu ajamaan ilman valoja, ajamaan punaisia päin, pysäköimään mihin sattuu ja olemaan pihi ku saatana :lol2:
Lisäksi "vitun tyhmä ohitus" -kykysi kasvaa melkein Volvo-kuskien tasolle :) Onneksi olkoon!

Perkele, pitääkin muuttaa ajotyyliä, kun olen sentään jo useamman vuoden ajellut mersuilla.
Ilmiselvästi noudatan ihan liikaa sääntöjä ja olen muutenkin liian kohtelias liikenteessä :D

Kyseinen mese on Kummelista tuttu w123. 2 litranen diesel kone, 53 hevosvoimaa. Ei paljon muuten ohitella:lol2:
Siis mitä, tämmönen?

image.w123.a.jpg

Siistiä! :hyvä:

Mun kämppikset on loppujen lopuksi tosi reilua porukkaa.

Tili ei ole vielä tullut, ajattelin sitten, että pitää olla vesi ja leipä-linjalla tänään, kun on vapaapäivä. Mainitsin sitten niille asiasta, niin tämähän ei käynyt lainkaan päinsä.

Käskivät mukaan heidän työpaikalleen, missä molemmat ovat kokkeja, ja laittoivat minulle take-awayn.

Pasta marinaraa jättikatkaravuilla ja sinisimpukoilla, pita-leipiä, kotitekoista hummusta, ja puolikas juustokakku jälkiruoaksi. Jotenkin ne onnistuivat kikkailemaan baarista kaksi olutta vielä juotavaksi.

Ja kuulemma illalla tuovat lisää. :dance::dance::dance:

Täytynee tänään vähän siivoilla kiitokseksi.

Ei ku se on täsmälleen samanlainen ulkoapäin ku kummeli jackpotin mersu. Takalasiin tulee vielä tarra "johtotähti". Mä oon aina halunnu tommosen nokivasaran.

Tarjoilin tänään yksin ~40 hengen seurueelle. Kaikki meni moitteettomasti, porukka sai juomansa nopeasti ja ruuissakin kesti vain n.15min kun pojat kerrankin toimivat ripeästi :) En tehnyt yhtään virhettä tilausten kanssa eikä kukaan valittanut mistään, päinvastoin. Jäi tosi hyvä mieli, vaikka tippiä ei herunutkaan (firman kortilla maksettu :jahas:).

Uusi koti on myös ihana. Ollaan saatu kaikki kamat purettua (tai no, pari vaatelaatikkoa tuolla vielä on) ja täällä on tosi kodikasta. Telkkarikin toimii nyt kun tajuttiin vaihtaa antennipiuhaan uus jatko rikkinäisen tilalle. Tänään on ollut kiva päivä :)

Tarjoilin tänään yksin ~40 hengen seurueelle. Kaikki meni moitteettomasti, porukka sai juomansa nopeasti ja ruuissakin kesti vain n.15min kun pojat kerrankin toimivat ripeästi :) En tehnyt yhtään virhettä tilausten kanssa eikä kukaan valittanut mistään, päinvastoin. Jäi tosi hyvä mieli, vaikka tippiä ei herunutkaan (firman kortilla maksettu :jahas:).

Uusi koti on myös ihana. Ollaan saatu kaikki kamat purettua (tai no, pari vaatelaatikkoa tuolla vielä on) ja täällä on tosi kodikasta. Telkkarikin toimii nyt kun tajuttiin vaihtaa antennipiuhaan uus jatko rikkinäisen tilalle. Tänään on ollut kiva päivä :)

Blondit.

No eikä, koska ei me tiedetty että se on rikki. Ei se nyt mitään poikki ollut tai muutakaan. Kämppis oli vaan kokeillut eri piuhoja eri paikkoihin tarpeeksi kauan et oli tajunnut et antennipiuhasta se oli kiinni :D

Eli blondit;)

:offtopic:, mutta onko toi muka ihan normaalia, että yksi tarjoilija 40 hengen seuruetta kohti? Luulis, että tossa tulee vähän turhan kova kiire. Ja kun se varmaan on ollut ravintolalla hyvissä ajoin tiedossa, että tällainen seurue on tulossa, niin eikö sille illalle olisi voinut järjestää sen verran tarjoilijoita töihin, että olisi riittänyt vaikka kaksi tarjoilijaa tuolle porukalle? Tulee mieleen eräs kerta, kun itse olin tuollaisessa suurehkossa porukassa syömässä ja meille oli kanssa vain yksi tarjoilija. Homma meni aika pahasti odotteluksi, ja vähän kieltämättä vitutti, kun kuitenkin oltiin varaus tehty ainakin pari viikkoa etukäteen. No en mä siitä onneksi ite joutunut mitään maksamaan, joten ei voi kyllä valittaakaan.:D

Hyvä että sulla kuitenkin pysyi homma näpeissä. :)

:offtopic:, mutta onko toi muka ihan normaalia, että yksi tarjoilija 40 hengen seuruetta kohti? Luulis, että tossa tulee vähän turhan kova kiire. Ja kun se varmaan on ollut ravintolalla hyvissä ajoin tiedossa, että tällainen seurue on tulossa, niin eikö sille illalle olisi voinut järjestää sen verran tarjoilijoita töihin, että olisi riittänyt vaikka kaksi tarjoilijaa tuolle porukalle? Tulee mieleen eräs kerta, kun itse olin tuollaisessa suurehkossa porukassa syömässä ja meille oli kanssa vain yksi tarjoilija. Homma meni aika pahasti odotteluksi, ja vähän kieltämättä vitutti, kun kuitenkin oltiin varaus tehty ainakin pari viikkoa etukäteen. No en mä siitä onneksi ite joutunut mitään maksamaan, joten ei voi kyllä valittaakaan.:D

Hyvä että sulla kuitenkin pysyi homma näpeissä. :)

Olisin kyllä saanut apua heti kun tarvitsen, mutta homma hoitui niin sujuvasti etten tarvinnut :) Eli periaatteessa oli varattu 2 tarjoilijaa. Ruokia meitä oli tietysti viemässä kaksi, koska mä saan kannettua max. 4 isoa lautasta ja siinä olisi kestänyt turhan kauan.

Ei siinä mitään kiirettä tule jos järjestää asian hyvin, eli toisin sanoen ottaa pöytä kerrallaan ja ensin juomat kaikilta ja sit vasta ruuat.

Onneksi en ole lauantaina aamussa, silloin tonne pukkaa 100 hengen varausta :jahas:

Se on iloinen asia kun joskus voittaa itsensä ja on sanomatta sitä, mitä ensin tuli mieleen. Vai mitä Wendy?

Voihan se olla, mulla ei ole niin iloisesti tainnut kovin usein käydä :D

Jottei menis ihan tsättäilyks niin iloinen asia on ainakin viikonloppu ja laatuaika perheen kanssa. Muutenkin kivoja asioita tiedossa lähitulevaisuudessa. Niin ja se ilahduttaa myös että jengi on kiinnostunut pelailusta!

Olen epäilemättä yksi läntisen maailman huonoimmista kokeista ja tämän takia ostan yleensä ruokani joko eineksinä tai kaupan lämmintiskiltä. Nyt sain kuitenkin jonkun hepulin ja tein itse lihamureketta ensimmäistä kertaa elämässäni. Olin ihan varma, että mureke menee uunista suoraan roskiin mutta yllätyksekseni siitä tuli todella hyvää. Ehkä aavistuksen liian murenevaa mutta todella maukasta (=kaksi isoa sipulia).

Back
Ylös Bottom