Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pääsin CERNiin harjoitteluun!!!!

:hyper: :dance2: :rock: :hyvä: :kuola:

Pääsin CERNiin harjoitteluun!!!!

:hyper: :dance2: :rock: :hyvä: :kuola:

Ihan oikeasti?? :wtf: Vau! Onneksi olkoon, tosi mahtava juttu! :)

Mua ilostuttaa se, että kämppiksen mutsi tulee huomenna ja sit aletaan katsoa asuntoja. Kämppis suostui vihdoin tinkimään vaatimuksistaan ja muuttamaan kaksioon, kun taas minäkin tingin vaatimuksistani ja suostun muuttamaan muuallekin kuin keskustaan. Rahaa jää sit muuhunkin vuokran jälkeen ja kaikki on iloisia :)

Mulla on myös ihan kivasti nyt töitä, itseasiassa vain yhdellä on listaan merkitty enemmän töitä kuin mulle (peräti 1,5h enemmän). Ne ajoittuvatkin ihan kivasti, pääsen omiin lakkiaisiini ja kaverin synttäreille ja DBTL:ään jne. Ja tietty katsomaan Johanna Tukiaista :D

hähäää! alotin skeittauksen kolmen vuoden tauon jälkeen.. makeeta touhua! tänää huikeet sessarit klo23 eteenpäin.
:dance2:

Huomenna starttais 4 viikon kesäloma! :rock: :) Jos lähtis liikkeelle Jyskälän Veturitalleilta ja katotaan sitä ruokalistaa sitten myöhemmin..:dance2:

188,60 euroa pitkävedosta!! 20e panos :)
FC Inter - FC Sheriff 2, Puola - Suomi 2.
Yhteiskerroin 9,43 :)

HUOMENNA SAA NUKKUA :zzzz:

Ja nyt kaikki varmistunu: muutto Helsinkiin lokakuun alusta siskon ja kamun kaa. Ei muuta ko rivarikämppää ettii...ja oppisopimuspaikkakin työn alla.

Eikä muuten ressaa, ei sit mikään! Vaikka yrittäskin vähän masistella, ni ej :rock:

Ja nyt kaikki varmistunu: muutto Helsinkiin lokakuun alusta siskon ja kamun kaa. Ei muuta ko rivarikämppää ettii...ja oppisopimuspaikkakin työn alla.

Toi rivari voi olla kyl haaste!

Tiietää, onneks on aikaa ja kova into hakea :D
Mut jos ei onnistu, ni sit kerrostaloon....meil on vaa se, et saman katon alle muuttaa 2 koiraa ja muutama kani. Ois lähinnä kanien kannalta parempi, et ois kaks kerrosta. Koirat asuu toises ja kanit toises kerrokses :D

Mut edelleen ollaan yltiömäisen positiivisia, että se jostain löytyy!

Kesän ensimmäinen ihan oikea ukonilma(ainakin sellainen, jonka olen huomannut). Salamoi ihan huolella ulkona :D.

Kesän ensimmäinen ihan oikea ukonilma(ainakin sellainen, jonka olen huomannut). Salamoi ihan huolella ulkona :D.
Tuli rakeitakin! Ja tuuli oli sitä luokkaa että tämmöinen rimpula olisi lennellyt holtittomasti joka suuntaan tuolla :D

Nyt tosin taisi mennä ohi.. Sääli, oli aika vaikuttava näytös.

Tilasin hyviä elokuvia halvalla. Olen iloinen. Pikku treenitauko takana ja vuosikortti tänään uusittu...Lauantaina taas" rauta on nöyrää " tai sitten ei...:)

Tuli rakeitakin! Ja tuuli oli sitä luokkaa että tämmöinen rimpula olisi lennellyt holtittomasti joka suuntaan tuolla :D

Nyt tosin taisi mennä ohi.. Sääli, oli aika vaikuttava näytös.
Itse kävin vain parvekkeelta ihailemassa, mutta näkyi tuolla olevan joku, joka oli ihan asenteella liikenteessä. Tuli ulos vartavasten ilman paitaa sateessa seisomaan ja juoksemaan ja ottamaan ilon irti myrskystä :).

Saan syödä aamupalaksi jätskiä, koska sairaslomalla on suorastaan laki että pitää syödä mitä haluaa :D

Paras olla olematta ohi, mulla alkaa nimittäin myös. Ihan hyviä kelejä nyt ainakin seuraaviksi päiviksi oli Ilmatieteen laitoksen sivuilla (tänne päin).
Hyvää lomaa sinnekin sitten:kippis1:.

Eikä se niin paha ole jos välillä sataa, mutta toivottavasti ei tule hirveästi +15 kelejä. Ihmettelen miten väittävät, että tänä kesänä on ollut normaalia enemmän hellepäiviä, ei sellaista vaan huomaa.

Hyvää lomaa sinnekin sitten:kippis1:.

Kiitos samoin!

Eikä se niin paha ole jos välillä sataa, mutta toivottavasti ei tule hirveästi +15 kelejä. Ihmettelen miten väittävät, että tänä kesänä on ollut normaalia enemmän hellepäiviä, ei sellaista vaan huomaa.

Mä itseasiassa toivon, että muutamana päivänä sataisi, koska suunnitelmat PS2-koomailusta voivat myttääntyä jos koko ajan on hinku olla ulkona. En ole mikään superhelteiden ystävä, mutta on kiva jos on valinnanvaraa tekemisen kanssa eikä ole liian kuuma tai tule koko ajan vettä. Tietysti Pellavarockin ajalle voisin tilata pilvipoutaa ja 24 astetta.

Back
Ylös Bottom