Pääsin CERNiin harjoitteluun!!!!
:dance2:
:hyvä: 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääsin CERNiin harjoitteluun!!!!
![]()
Onneks olkoon. Minkälaista projektia meet tekeen sinne?Pääsin CERNiin harjoitteluun!!!!

Ja nyt kaikki varmistunu: muutto Helsinkiin lokakuun alusta siskon ja kamun kaa. Ei muuta ko rivarikämppää ettii...ja oppisopimuspaikkakin työn alla.
Tuli rakeitakin! Ja tuuli oli sitä luokkaa että tämmöinen rimpula olisi lennellyt holtittomasti joka suuntaan tuolla :DKesän ensimmäinen ihan oikea ukonilma(ainakin sellainen, jonka olen huomannut). Salamoi ihan huolella ulkona :D.
Itse kävin vain parvekkeelta ihailemassa, mutta näkyi tuolla olevan joku, joka oli ihan asenteella liikenteessä. Tuli ulos vartavasten ilman paitaa sateessa seisomaan ja juoksemaan ja ottamaan ilon irti myrskystäTuli rakeitakin! Ja tuuli oli sitä luokkaa että tämmöinen rimpula olisi lennellyt holtittomasti joka suuntaan tuolla :D
Nyt tosin taisi mennä ohi.. Sääli, oli aika vaikuttava näytös.
.Alkais 4vko kesäloma tänään. Toivottavasti kesä ei ole ohi.
Hyvää lomaa sinnekin sitten:kippis1:.Paras olla olematta ohi, mulla alkaa nimittäin myös. Ihan hyviä kelejä nyt ainakin seuraaviksi päiviksi oli Ilmatieteen laitoksen sivuilla (tänne päin).
Hyvää lomaa sinnekin sitten:kippis1:.
Eikä se niin paha ole jos välillä sataa, mutta toivottavasti ei tule hirveästi +15 kelejä. Ihmettelen miten väittävät, että tänä kesänä on ollut normaalia enemmän hellepäiviä, ei sellaista vaan huomaa.