Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esimiehen esimies kävi sanomassa että ei sun tartte niin kovasti tehdä töitä koko ajan. Oon vääntänyt kolmen hengen työt kahden viikon ajan.
En esimieheltä, mutta työkavereilta ja asiakkailta.
Olivat tosi tyytyväisiä. Ja sain reilusti tippiä :DEi vielä, mutta siellä pitää lähtee käymää, kun lähellä on o/Liput hommattu KuopioRockiin![]()
Yyteri BeachFutis alkaa![]()
Heh, meinasko olla kuuma vai? Ei mua haittaa pari viileää päivää mutta sais jatkua helteetHellepäivät loppu tähänTai ainakin toistaseks....

Nyt vähän satelee mut eiköhän se poutaannu iltapäiväks, iltabileiks ja huomiseksKolmas vuosi pelailemassa. Mahtava tapahtuma. Toivottavasti ei olisi kovin kylmä ilma.

Yo-kirjotukset läpi kunnialla
Kauppakorkeeseen sisään
Ajokortti ekalla yrityksellä
Macbook :D
Kesädieetti toteutunut loistavasti
Siinä parin kuukauden saldo, hieno fiilis
Mäkin sain töissä kiitostaEn esimieheltä, mutta työkavereilta ja asiakkailta.
Täällä Suomessa ei kuulu kehua itseään, mutta mä olen silti mielestäni ihan pirun hyvä siinä mitä teen ja tuntuu ihanalta kun välillä saa kuulla jotain positiivista. Erityisen mukavaa oli kun terassille tuli syömään joukko nuorehkoja miehiä ja naisia ja vaikka terassi periaatteessa suljettiin jo aiemmin, tein about tunnin verran vielä lisää ylitöitä ja tarjoilin porukalleOlivat tosi tyytyväisiä. Ja sain reilusti tippiä :D