Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

ja sitte heräsit :D :D ? :D
no ei vitsi vitsi

Esimiehen esimies kävi sanomassa että ei sun tartte niin kovasti tehdä töitä koko ajan. Oon vääntänyt kolmen hengen työt kahden viikon ajan.

Mäkin sain töissä kiitosta :) En esimieheltä, mutta työkavereilta ja asiakkailta.

Täällä Suomessa ei kuulu kehua itseään, mutta mä olen silti mielestäni ihan pirun hyvä siinä mitä teen ja tuntuu ihanalta kun välillä saa kuulla jotain positiivista. Erityisen mukavaa oli kun terassille tuli syömään joukko nuorehkoja miehiä ja naisia ja vaikka terassi periaatteessa suljettiin jo aiemmin, tein about tunnin verran vielä lisää ylitöitä ja tarjoilin porukalle :) Olivat tosi tyytyväisiä. Ja sain reilusti tippiä :D

Nike Freet Intersportin alesta alle neljänkympin. Viimeinen miesten mallia oleva laatikko alimmaisena hyllyssä, ja just omaa kokoa. Töissä menee kivasti, ja viikonloppu odottelee jo oven takana. :)

Sain valmistumislahjaksi uuden fillarin. Uskomattoman vapauttavaa olla edes vähän riippumaton joukkoliikenteestä. Ja on se ihan saatanan hienokin.

Hellepäivät loppu tähän :rock: Tai ainakin toistaseks....
Heh, meinasko olla kuuma vai? Ei mua haittaa pari viileää päivää mutta sais jatkua helteet :)

Heräsin tänään ensimmäistä kertaa lomalla hyvissä ajoin, vaikkakin yllättävällä tavalla.

Oijoijoijoijoijoi. Meikäläinen pääsee tampereelle lukeen automaatioteknologiaa:dance: toki tää oli odotettavissa, mutta nyt se on varmaa, että sisään pääsin:)

tän kunniaks huomena vähän :kippis1::dance2::kippis1::pano::kippis1:

Yo-kirjotukset läpi kunnialla
Kauppakorkeeseen sisään
Ajokortti ekalla yrityksellä
Macbook :D
Kesädieetti toteutunut loistavasti

Siinä parin kuukauden saldo, hieno fiilis

Yo-kirjotukset läpi kunnialla
Kauppakorkeeseen sisään
Ajokortti ekalla yrityksellä
Macbook :D
Kesädieetti toteutunut loistavasti

Siinä parin kuukauden saldo, hieno fiilis

Onnittelut! Ainakin tosta #2 :D

Hyvät ostokset:

miniläppäri ja mokkula nettisurffailuun, toimii
voileipägrilli
tehosekoitin millä tulee todella hyvät hiilari/proteiini juomat hedelmistä,maidosta ja rahkasta
alennuksesta hieno Niken urheilu fleece

ja lomaa vielä kuukausi

Mäkin sain töissä kiitosta :) En esimieheltä, mutta työkavereilta ja asiakkailta.

Täällä Suomessa ei kuulu kehua itseään, mutta mä olen silti mielestäni ihan pirun hyvä siinä mitä teen ja tuntuu ihanalta kun välillä saa kuulla jotain positiivista. Erityisen mukavaa oli kun terassille tuli syömään joukko nuorehkoja miehiä ja naisia ja vaikka terassi periaatteessa suljettiin jo aiemmin, tein about tunnin verran vielä lisää ylitöitä ja tarjoilin porukalle :) Olivat tosi tyytyväisiä. Ja sain reilusti tippiä :D

Hieno juttu!

toinen vapaa päivä menos, tiistaina töihin.

tänää nightlifessä Viikatteen keikka ja nyt jo helvetin hyvä fiilis :rock::)

ja ens viikolla ois lahden yötkin vielä :)

Vanhempi koirista(uros) voitti tänään ensimmäisen tittelijuoksunsa(ratakisat) SICRM-09

Älä SIC ota ittees toi lyhennys meinaa Suomen Italiaanot ja Cirnecot ry :) muuten aika sopivasti satuit postaamaan ennen tätä.

Back
Ylös Bottom