Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Nyt on IB virallisesti ohi ja mä olen kaksoisylioppilas ;) (tai no, ainakin uskon päässeeni kaikesta läpi) Kauan sitä paskaa kestikin...:

Onnittelut :)

Minäkin suoritin tänään kaksi viimeistä koetta, nyt on kauppis suoritettu. Päättäjäiset on ens viikon torstaina ja lauantaina muutto Jyväskylään. :)

Parhautta. Keskiviikkona kännit, torstai meni krapulassa. Tuntu ihan sunnuntailta ja masensi taas vitusti kun tuntu että kohta on maanantai. Mutta eikö mitä!
Viikonloppu edessä :kippis1:

Raskas leiriviikko takana, jonka päätteksi kävin pizzalla, siintä salille ja saunomaa. Nyt vaa tsillailua ja aikasin nukkumaa, hieno fiilis :)

Pääsykokeissa coopperissa 2620 m !!! Josta siis irtos 4,5 pistettä. En oo ikinä kipittäny noin hyvin.

Nyt on hyvä fiilis... loma, tuleva mökkireissu, kiva keli ulkona, tervehtyminen ja kiva kesäduuni tiedossa. Viimeisenä muttei vähimpänä, ihana mies joka löyty pakkikselta reippaat 1,5 v takaperin! Elämä senkun hymyilee ja mää kans :)

Olen porukoiden luona maalla. Äiti tekee hyvää ruokaa, siskojen kanssa on kiva viettää aikaa, ulkona tuoksuu ruoho ja tuomi, aurinko paistaa... Täydellinen paikka rentoutua ja ottaa iisisti kaupungissa riehumisen jälkeen :haart:

autovero 2010...:haart::haart::haart::haart::haart::haart:
:haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart:
:haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart:

haha varsinkin kun tuli hommattua pikkuauto pensakoneella. päästöt 129g/km.

tippuu noin puoleen autoveron määrä :D

Jes! Muutto saatu päätöksee ja taas pääsee nettii. Eipä se muutto myöhästynykkää ku 2kk ja saman verra oltii ilma nettii

-en kuollut tänäänkään, venyn spagaattiin, vatsa täynnä ruokaa, en ole mustalainen.
Siinä tämän päivän onnenaiheet :D
Enkä ole nähnyt muijaa koko päivänä.

Enkä ole nähnyt muijaa koko päivänä.

Ja tää on iloinen asia? :lol2:

Mulla oli tänään (taas) kiva päivä. Otin aurinkoa, grillasin, ajelin autolla ja näin vanhoja kavereita :)

Back
Ylös Bottom