Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi
Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**
Oon hinkannu koko illan kämppää kiiltäväksi ja kohta alkaa valmistumaan. Miten mää oonkaan antanu kämpän olla niin paskanen kun se vielä iltapäivästä oli!:urjo:
Kyllä tuoksuu puhtaalle ja raikkaalle nyt!
Muita juttuja:
- Puntti kulkee
- Paino putoaa hitaasti mutta varmasti
- Aerobinen kulkee
- Oon muuten vaan tosi tyytyväinen elämään pitkästä aikaa!:thumbs:
Huomenna vielä kääntyminen työmaalla ja sitten lomille lompsis!! Ens viikolla Saksaan viikoksi juhlimaan.... :dance: ja sitten vielä sen jälkeen 3 viikkoa lomaa.... Nam! :dance2:
Tuttua muuttamassa ja oli kaikki kropan lihakset ja nivelet jomotuksessa (eli tulehdusarvot kohollaan, arvelin että pikku lenssu tulossa). Kaikki meni ok siihen asti kun pääsin kotiin ja otin päikkärit...
Päässä vispasi ihan saatanasti ja join vettä 3l. Ikinä ei ole ollut vastaavaa palelureaktiota. Lopputulos: kuumetta vaatimattomasti 39,5 ja syke jotain 150 luokkaa ja olin ihan varma että naapuritkin kuulee mun sykkeen...
Vituttaahan se kun huomenna piti mennä salille...
...mutta nyt parilla buranalla kuume laski alle 39 ja alkaa olla ihan todellinen olo taas.. Eli parempi olla iloinen siitä. Nyt voisi raahustaa vaikka omin jaloin lekuriin.