Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tapasin eilen mielenkiintoisen miehen ;) Jatkoa odotellessa!

Onnistuin omasta mielestä tekee noi ulkofileepihvit ja pippurikastikkeen omalle tasolle täydellisesti. Kyllähän toi mamikin tykkäs =)

Rub 2 meni läpi:)

Pirkka-lager on hinta-laatusuhteeltaan loistava olut!

Huomenna loppuu kirjoitukset! (tai no tavallaan, 21.5 on vielä yks 3h koe mut se on mun ylimääräinen aine)

Sit on takana 3 vuotta tätä kaupunkia ja koulua, 2 suoritettua ylioppilastutkintoa, yhteensä 16 päivää kirjoituksia, 27 loppukoetta, 1 melkein-burnout-kausi... Ja järkyttävät määrät stressiä ja kiirettä.

Ihan hassua, että tämä kaikki loppuu huomenna. Hiukan haikeaa, mutta enimmäkseen ihana ja iloinen asia :) Oon vihdoinkin vapaa viettämään ansaittua välivuotta!

Niin ja mulla on vielä synttäritkin torstaina.

Rahatilanne on täälläkin hieman parempi kuin yleensä ja olut maistuu. Viikonlopuksi taas maisteluun pari uutta olutta. :)

Sain töitä ja opinnäytetyönkin juuri valmiiksi..saatanan hyvä fiilis

Lomaa, ens viikollakin hurjat 3h maanantaina koulua ja sit taas 6pv lomaa. :) Mukavaa. Ja niin, nuhasta ollaan kohta parannuttu, eli pääsis vaikka puntille. :)

Mulla on synttärit :dance:

Kaveri kävi äsken ja toi kivan lahjan (Ofeliaa teinivuosien kunniaksi ja valokuva-albumin), äiti on tulossa kahville ja tuo samalla mun lakkiaismekon, lakin ja yhet kengät... Illalla menen varmaan moikkaamaan kavereita johonkin ja lauantaina sitten euroviisu- ja synttäribiletys. Koulu on ohi, duunit eivät ole vielä alkaneet, olen taas laihtunut pari kiloa... Voisin sanoa, että mulla menee ihan helvetin hyvin tällä hetkellä :D

Täytyy sanoa, että on mahtavaa, kun kuukausi kuukauden jälkeen voi todeta itselleen, että on jälleen elämänsä parhaassa kunnossa - siis kunnossa, jollaisessa ei ole ikinä vielä ollut. En ole edes aerobisessa hävinnyt mitään, vaan uskoisin, että juoksen nykyään Cooperissa enemmän kuin ennen ja rautaa nousee paljon enemmän kuin ennen.:)

1. Tentit ohi eli loma alko!
2. Huomenna muutan viimesetki kamat omaan kämppään!
3. Kävin hakee postista prolabin pure wheyn tänää, venaan mielenkiinnol miltä maistuu.
4. Kävin golffaa eilen kauden ekat pelit.. ja meni ihan törkeen hyvin!
Tossapa ehkä tärkeimmät :D Huomenna vois juhlistaa muutamalla oluella mainiota fiilistä.
:dance::dance2::kippis1:

Ei välttämättä sovi ihan otsikon alle mutta;

HYVÄÄ KAATUNEIDEN MUISTOPÄIVÄÄ!

95 000 suomalaista sotilasta eivät kaatuneet turhaan, ikuinen kunnia heille! Iloitkaamme että heidän uhrilahjansa ansiosta saamme elää vapaassa, itsenäisessä Suomessa:worship:

"On päättynyt päivä, jo yö yllättää
Tykit tuokioks taas vaiennee
Nuoret soturit hetkeksi rauhan nyt saa
Vie kotihin tasaton sää

Kotimökillä äiti jo niin väsynyt.
Mitä aatelleekaan siellä nyt?
On surusta hiuksensa harmaantuneet
Ja silmissä kyynelten veet.

Vain kukkivat kummut nuo kalmistoineen
Lie kaikki mi jäljellä on.
Siell' lepää nyt sankarit Suomussalmen,
Summan, Raatteen ja Kollaan joen.

Vaan vapaaksi maaksi he Suomemme loi,
On muistossa kumpujen yö.
Ei unhoittua muistot nuo talviset voi,
Ei poikaimme sankarityöt.

Ei unhoittua muistot nuo talviset voi
Ei poikaimme sankarityöt"

Ei välttämättä sovi ihan otsikon alle mutta;

HYVÄÄ KAATUNEIDEN MUISTOPÄIVÄÄ!

95 000 suomalaista sotilasta eivät kaatuneet turhaan, ikuinen kunnia heille! Iloitkaamme että heidän uhrilahjansa ansiosta saamme elää vapaassa, itsenäisessä Suomessa:worship:

:thumbs:

Mustat Enkelit ... Nyt Aika On
http://www.youtube.com/watch?v=_APQnfdPxTI

Back
Ylös Bottom