Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Puolentoista tunnin duunimatka vaihtuu ensi viikosta takaisin normaaliin 15 minuutin työmatkaan. Epäinhimillisen aikaisia aamuherätyksiä jatkossa siis vain omasta vapaasta tahdosta aamulenkkejä varten. Jos nyt sattuu niitäkään jaksamaan :D

Kaikki vaan menee taas putkeen. Alkaa loppua realistiset tavoitteet kesken.

Vapautus kertsareista :rock:

Näyttää puolustusvoimilta löytyvän jonkinlaista joustamiskykyä sitä vaativissa tapauksissa.

Töihin iltavuoroon se vituttaa mut hyvä fiilis on ku sonikka paistaa ja ei sada vettä, toivon mukaa nyt sit o tämmöne keli tänää koko illan ni ei tarvis kastua.

Meni mavessa satanen rikki. :puntti:

Mulla on maailman ihanin äiti :haart:

Olen ollut ihan rahaton, stressaantunut ja vittuuntunut viime aikoina ja äsken sitten automaatilla huomasin, että äiti oli laittanut mulle rahaa. Ne oli mun ihan omia rahoja viime kuiden opintotuista tms., mutta silti. Syytä kysyessä sanoi että laittoi ihan muuten vaan, koska mä en ikinä halua pyytää :)

e. Ainiin ja sekin ilostutti, että olin tänään huikeat ~2h töissä ja siinä ajassa sain kuittiin kirjoitetun puhelinnumeron :D En ole ihan varma kuka se siitä porukasta oli, mutta silti. Hauskaa sakkia.

Nyt olen nukkunut useamman yön ilman nukahtamislääkkeitä.
Mulle tapahtu legendaariset että jäin koukkuun, ei sitten uni tullut ilman zopinoxia.

Back
Ylös Bottom