Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Aurinko paistaa pilvettömältä siniseltä taivaalta ihan kympillä!:)

Kevättä palleissa ja salireenitkin saa uutta potkua (Sairastelun ja töiden takia ollu aika pitkään on/off linjalla)!:)

Edit. Typot

Olipa todella kiva lomamatka Thaimaassa:dance:

Ja mikä parasta, loman pitäisi jatkua vielä viikon päivät ihan täällä kotimaassakin joten tulee pehmeä lasku arkeen:kippis1:

Muhkea palkka tulossa tältä kuulta. Kannatti pakertaa mutta eipä paljoa vapaa-aikaa sitten ollukkaan. No jos nyt vielä 2kk jaksaisi niin sitten olisi talviloma!

Aikas MUKAVAA.
Tänään saatiin ostettua liput Detroit - ST.Louis otteluihin (2 matsia) 2. ja 3. Lokakuuta Globenissa Tukholmassa. Yö tukholmassa risteily ja nuo matsit.....Ai niin lippujen hinta jotakin 100-200e kappale VIELÄ ALAKATSOMOIHIN, LÄHELLE JÄÄTÄ...EI hinnalla MITÄÄN VÄLIÄ, OON IHAN PÄHKINÖINÄ....:dance2:

^ Ohoh, aika messevää settiä olis luvassa :rock: Mistä kautta hommasit liput? Itelläkin ois vapaata just tuolloin :D
2 Frendiä olivat noita netissä tänään hommaamassa. Ruotsin lippupalvelua veikkaisin. Meitsi vain makoili himassa....
edit: Poistin ton linkin. Sulla oli se jota hain...

Muhkea palkka tulossa tältä kuulta. Kannatti pakertaa mutta eipä paljoa vapaa-aikaa sitten ollukkaan. No jos nyt vielä 2kk jaksaisi niin sitten olisi talviloma!
Muuten sama, mutta ilman lomia. Ens kuulta vielä muhkumpi. Nimike muuttuu, palkankorotus ja virallisesti täydelle päivälle. :dance:

Palkka kolahti tänään tilille. Sain laskut maksettua. Eipä "paljoa" jäänyt tilille, mutta eipähän ole enää laskuja maksettavana!:)

Tänää iltavuoro ja sit alkais vapaa vkl ja pääsee
alcoholic.gif

[edit] sana jäi puuttumaa

Sain tuuraajan itelleni iltavuoroon ja viikonloppuni alkoi siis aiemmin! Perjantaita olen käyttänyt pesutuvassa ja siivoten :D

Alkaa vihdoinkin olemaa liki kaks viikkoa kestäny flunssa voitettu ja eilen ja tänään pääsin jo vähän treenaamaanki :)

Olen saanut ainakin osan koulumotivaatiostani takaisin. Olen ollut ihan uupunut ja loppuunpalanut, mutta tänään jotenkin muistin taas miten paljon tykkään esim. ekonomiasta ja tajusin että okei, pitää lukea ja opiskella, mutta se voi olla hauskaakin. Pänttääminen on loppujen lopuksi aika rentoa :) Asiaa auttoi myös aikainen herätys, mulla lähtee päivä aina paljon paremmin käyntiin kun herään ennen kahdeksaa. Kotona näpyttelin ekonomian commentaryn loppuun (viimeinen IA ikinä!) ja nyt voin hyvällä omallatunnolla lähteä juhlimaan kämppiksen kanssa.

Elämä hymyilee taas, ainakin hetken aikaa.

oha se makeeta. puoltoista viikkoa ollu kipeenä ja tänää ihmeparantuminen. eilen vielä kuumetta 38 astetta ja aamulla eei mitää, ei yhtää mitää. vihdoin töihin ja ehkä ens viikolla pääsen salille.oisko melkeen 10 kuukauden salitauko. vaan harvakseltaan käyny salilla raudan alla makoilemassa ja toho viel intti joka hidasti ja söi miestä.
elämä on kyl hienoo aikaa! WOHOOO

Back
Ylös Bottom