Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Äikästä L !!!! Olin ihan ihmeissäni, yleensä kukaan IB-oppilas ei saa ällää tai edes eetä äidinkielestä. Ehkä ne vaan tykkäs mun analysiistä :rolleyes:

Lottoriviksi muodostui LLLEE (äikkä, enkku, ruotsi, ranska, lyhyt matikka), tuntiakaan en lukenut mihinkään :D

Eihän tollasella paperilla yhtään mitään tee, mutta tulipahan tehtyä :) Nyt on parempi mieli IB-kokeidenkin suhteen, sillä on sit ainakin jonkunlainen varasuunnitelma jos ne kusee ihan täysin.

Hyvä Hyvä. Avasin juuri olutpullon.Olen sen ansainnut. Kahden viikon yövuoroputki takana. Ihan O.K porukkaa oli liikenteessä. Nyt kolme vapaapäivää...:dance2: Jos tänään vaikka nukkuis pitkään. Kävis leffassa ja illalla salilla. Ja ehkä myös huomenna.

Proseminaari ois niinq kasassa, enää kulmat hioa sileiksi ja h00menna palautus. Yllättävän kivutonta.

Proseminaari ois niinq kasassa, enää kulmat hioa sileiksi ja h00menna palautus. Yllättävän kivutonta.
Kiva, että vielä eläkkeellä jaksat tuollaisia opiskelujuttuja tehdä. :D

Täytyyhän sitä vanhanki harrastaa... Ny lähen palauttaan tekelettä. Se ois niinku siinä.

Sain graduni esitarkistuksesta vihdoin takaisin! Kommentit olivat todella hyviä eikä minun tarvitse korjata paljoa mitään ennen painatusta! Valmistuminen on ihan nurkan takana.

:dance: :dance: :dance:

Onnittelut Rasko :thumbs:

Kiitoksia komraadi.

Muista tämä mantra, kun kirjoitat gradua.

Jotenki mullon sellanen kutina, että kys. mantra unohtuu sit aika nopeesti. Onneks oon niin käsittämättömän hidas etenijä, ettei tartte ihan heti perään tehä.

Sain graduni esitarkistuksesta vihdoin takaisin! Kommentit olivat todella hyviä eikä minun tarvitse korjata paljoa mitään ennen painatusta! Valmistuminen on ihan nurkan takana.

Heti pistetään reilusti paremmaksi :D

Kiitos onnitteluista!!!

Iloisten asioiden listaus jatkuu: Aika uskomatonta, mutta lähes heti aamun postin jälkeen sain kutsun myös työhaastatteluun ja työtä olisi mahdollisuus tehdä Helsingin sijasta myös Turussa, mikä tuli täytenä yllätyksenä :rock:!

Heti pistetään reilusti paremmaksi :D

Tämä ei ollut todellakaan tarkoitukseni! :nolo: Itseasiassa huomasin postisi vasta omani jälkeen. Sullekin kuuluu ihan yhtä suuret onnittelut! :kippis1:

Löysin kuin löysinkin sopivat farkut näille säälittäville reisille, eikä olleet edes yhtä kalliit kuin jotkut Gazozit:D Kaiken lisäksi myyjänä oli ehkä maailman kaunein nainen:kuola: nappiin meni siis tämäkin päivä.

Haastattelukutsu Cambridgeen! :dance:

8.12 olisi haastattelu, ihan liian aikaisin. Hermostuttaa, jännittää, ilostuttaa... En oikein tiedä mitä ajatella. En vaan pysty lopettamaan hymyilemistä, tekis mieli mennä ulos ja kiljua ja halata ihmisiä :D

(okei, ne haastattelee ison osan hakijoista, mutta jo se että olen päässyt näin pitkälle, on mulle tosi iso juttu)

Ostin viime torstaina läppärin Verkkokauppa.comista ja eilen huomasin että koneen hinta on noussut yli 100 euroa. Voin siis uskotella itselleni tehneeni hyvät kaupat.

Tämä tulee varmasti kaduttamaan vielä monet kerrat.. mutta merivoimien sukeltajakurssi kutsuu tammikuussa.
Voiko intti olla iloinen asia :hyper::hyvä:

Back
Ylös Bottom