Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on parempi mieli IB-kokeidenkin suhteen, sillä on sit ainakin jonkunlainen varasuunnitelma jos ne kusee ihan täysin.Kiva, että vielä eläkkeellä jaksat tuollaisia opiskelujuttuja tehdä. :DProseminaari ois niinq kasassa, enää kulmat hioa sileiksi ja h00menna palautus. Yllättävän kivutonta.
Onnittelut Rasko :thumbs:Täytyyhän sitä vanhanki harrastaa... Ny lähen palauttaan tekelettä. Se ois niinku siinä.
Yllättävän kivutonta.
Onneksi olkoon. :whip:Sain graduni esitarkistuksesta vihdoin takaisin! Kommentit olivat todella hyviä eikä minun tarvitse korjata paljoa mitään ennen painatusta! Valmistuminen on ihan nurkan takana.
:dance: :dance: :dance:
Sain graduni esitarkistuksesta vihdoin takaisin! Kommentit olivat todella hyviä eikä minun tarvitse korjata paljoa mitään ennen painatusta! Valmistuminen on ihan nurkan takana.
:dance: :dance: :dance:

Onnittelut Rasko :thumbs:
Muista tämä mantra, kun kirjoitat gradua.
Sain graduni esitarkistuksesta vihdoin takaisin! Kommentit olivat todella hyviä eikä minun tarvitse korjata paljoa mitään ennen painatusta! Valmistuminen on ihan nurkan takana.
!Heti pistetään reilusti paremmaksi :D
Itseasiassa huomasin postisi vasta omani jälkeen. Sullekin kuuluu ihan yhtä suuret onnittelut! :kippis1: