Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Huomenna alkaa iltavuorolla, parin viikon yöduuniputki. En vaan jaksa heräillä millonkaan saatanan 5.30. <--- tuota tuli pari viime viikkoa tehtyä. Ei sovi minun vartalolle =) . Onneksi on aamuja vain 2/6viikkoa.

Edit : Sekin ilostuttaa, että kävin vaihtamassa autoon nastarenkaat. Tuli tehtyä samalla kunnon aerobinen treeni. Olin vetänyt pultit sen verran kireälle kesärenkaissa, ettei saanut auki normaali momentilla varustetulla paineilmahylsykoneella. Onneksi oli rengasavain ja imurinputki momenttina. Hiki tuli. :lol2:

Hain juuri uuden Cinema Displayn postista. :kippis1:

Vielä vain pitää olla neljään asti duunissa ennenkuin pääsee testaamaan. :(

Nukuin kerrankin kunnon yöunet ja nyt on pirteä olo.
Aamupäivä mennyt nopeasti, koulukaan ei vituta kauheasti.
Kohta pääsee syömään.
Kohta pääsee salille (tai no, about 5h päästä, mutta silti).
Aurinko paistaa :)

Tänään on kyllä kiva päivä.

Kävin hierojalla hoitamassa selkää joka ollut viime aikoina niin jumissa, että ryhti on ollut mallia gorilla. Nyt on hyvä fiilis vaikka ei oo rahaa, työtä tai asuntoa.. elämä voittaa

Tänään varmistui ensimmäinen oman alan duunipaikka! Sayonara vaan hampurilaisten paistaminen, jota tulikin tehtyä viimeset 6 vuotta :)

Obama voitti.
:rock: Jees...eniten mua ilahduttaa eräs ihminen, johon en uskonu olevan enää mitään saumoja...ilmeisesti silloin kun sitä vähiten osaa odottaa..:haart:

Mulle vielä eilen tuntematon tyyppi kutsui treenaamaan telinevoimistelua ja kokeilin treeneissä ekaa kertaa aerialia (kärrynpyörä ilman käsiä) ja se meni parin yrityksen jälkeen heittämällä kun reisissä on kyykkäyksen jäljiltä paljon enemmän ponnistusvoimaa kuin aikaisemmin.

Nyt on kerran viikossa ilmainen telinevoimistelutreeni tarjolla hyvässä porukassa ja heti ekalla kerralla sai voltit, puolivoltit sun muut menemään ihan kohtuullisen hyvin. :) Ihan fiiliksissä!

Back
Ylös Bottom