Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

En tiedä pitäisikö tämä kirjoittaa tuonne Tunnustan -ketjuun, mutta laitan tänne. Tuli tuossa käytyä Semmareiden konsertissa ja vieläkin on hyvä fiilis. Toiset osaa viihdyttää ja ottaa yleisön, toiset ei.

Alle 10 treeniä takana parin vuoden treenitauon jälkeen ja käsi jo tasan 40cm.
Muille ehkä vähän, mulle jolla ne kädet ei ikinä hirveän isoja ole olleet, suht hyvin. :)

Tein hyvää ruokaa :)
Kutsuin just kivan pojan kahville, sen jälkeen meen tyttöjen kanssa ulos. Tiedossa (toivottavasti) kiva ilta.

Heräsin ilman krapulaa ja kävin taas pitkästä aikaa lenkillä(loukkaantuminen alla) ja nyt tuntuu helvetin hyvältä!!

Oon päättänyt irtisanoutua ikävän stressavasta työstäni... Kyllä mä pärjään ilmankin. Vois vaikka opiskella ahkerammin ja valmistua joskus. Maanantaina pomon juttusille.

Hyvästi jatkuvasti huonontuneet työolot ja stressin takia valvotut yöt. Ei tule ikävä! :thumbs:

Meinasin tulla kirjoittamaan, että ostin aivan saatanan halvalla hyviä kirjoja kurjaston poistomyynnistä, mutta sanotaan sittenkin että onneksi olkoon.

Back
Ylös Bottom