Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Puhelinsoitto eräältä tärkeältä ihmiseltä, kun sitä vähiten osasi odottaa...:)

Monet valittavat pimeästä ja sateisesta säästä, mutta minä ainakin pidän siitä. Aamuisin saa nukkua rauhassa ilman että aurinko paistaa ikkunasta sisään, aurinko ei häikäise silmiä ulkona ja kuumuus ei saa hikeä virtaamaan. Sisälläkin tulee kodikkaampi olo kun sade ropisee ikkunaa vasten. :)

Tämä ei siis ole provo, olen tosissani. Kylmyyttä vastaan voi suojautua, kuumuutta vastaan vain tiettyyn pisteeseen. :)

Monet valittavat pimeästä ja sateisesta säästä, mutta minä ainakin pidän siitä. Aamuisin saa nukkua rauhassa ilman että aurinko paistaa ikkunasta sisään, aurinko ei häikäise silmiä ulkona ja kuumuus ei saa hikeä virtaamaan. Sisälläkin tulee kodikkaampi olo kun sade ropisee ikkunaa vasten. :)

Tämä ei siis ole provo, olen tosissani. Kylmyyttä vastaan voi suojautua, kuumuutta vastaan vain tiettyyn pisteeseen. :)
Juuri näin. Lenkki rehellisessä syyssateessa on ihan parasta mitä löytyy :). Syksy ja talvi :haart:. Tosin tämä etelässä tavaksi tullut loskapaska ei kyllä kauheesti innosta, mutta parempi sekin kun +25 lämpöä

Kohta 5 viikkoa mennyt siitä kun olkapää meni pois sijoiltaan, tänään pysty sitten vetää jo melkein täysipainoitteisen treenin:)
Pelkäsin silloin kun sain käden pois kantositeestä ja käsi ei liikkunut juuri lainkaan, että tämmöiseksikö tämä nyt jää ja pystynkö enään ikinä vetämään kunnon punttitreeniä. Eli kyllä se tästä pikkuhiljaa paranee..

Tällä viikolla pitäs tulla fallout3, uus telkka ja sohvakin käytiin ostamassa :rock:

Ei se sadekaan ole niin syvältä kuin se ettei mitään kerkee tekemään valoisaan aikaan.
Jaa, lienee jokin jännä juttu tässäkin kun ei tämäkään minua erityisesti haittaa. Tosin johtunee osittain siitä, ettei henkilökohtaisesti tarvitse rämpiä ma-pe 8-16 -helvetissä! Eli ei tule sitä efektiä että lähtee aamulla töihin/kouluun pimeässä ja kun tulee kotiin niin on pimeää. Joka tapauksessa ei häiritse. :)

Mitä muuta iloista: Vielä viisi päivää lomaa. Arki leppoisasti ja viikonloppu riemukkaasti :dance:

Kirjoitanpa tännekin välillä, niin ei ole kaikki mun postit vituttaa-tredissä :D

...Eli rakastan uutta saliani!! Siellä on hyvä ilmapiiri (ei muotinäytösmeininkiä), sakki alkaa jo tuntua tutulta ja moikkailla. On tullut pitkästä aikaa taas sellainen "kotisali" ajatus paikasta :) ...henkilökuntakin on kivaa, ja sen lisäksi, että aamupäivisin on hirmu rauhallista, iltaisinkaan ei tule ahdistusryysisfiilistä, kun porukka on huomaavaista. :haart:

Mua on vituttanut ja masentanut jo jonkun aikaa, on ollut stressiä ja kiirettä ja kaikenlaista. Viime päivinä se on purkautunut niin, että olen ollut ilkeä ja tiuskinut kavereille... No, tänään ilmeisesti saivat tarpeekseen ja juteltiin asiasta. Eivät kyselleet syytä, sanoivat vain olevansa mun tukena jne. Tuntui tosi hyvältä ja auttoi, että sanoivat sen ääneen vaikka oikeastaan tiesinkin. Loppupäivän olin/olen hyvällä tuulella :haart:

Juttelin äidinkin kanssa puhelimessa ja äiti sanoi olevansa ylpeä musta. Aloin melkein itkemään :nolo:

Oon tosi onnellinen että "löysin" treenauksen uudelleen muutaman vuoden tauon jälkeen. Sissus sitä tunnetta, mikä mulla on aina treenin jälkeen. Ihan jotain mahtavaa.

Salillakin tuntui olevan jonkinsortin flirttiä nätin naisen puolelta. Mähän en sitä tajunnut silloin. Vedin vaan treeniä naama irvessä. Noo...jospa senkin naisen bongais joskus muulloinkin.

Niin, ja taas on tulossa viikonloppu. Lal-lalla-lalla-laaa-LAUANTAI. Sissus, että sillon kavereitten kanssa lähetään baariin. Vois sitten bongata jonkun muunkin sieltä kuin varatun naisen. Vois jopa heti ensikäteen kysyä, että ollaanko sitä varattu vai mitä hä. Ja saanti on taattu.

Back
Ylös Bottom