Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kävin aamulla salilla ja sen jälkeen syömässä hyvää ruokaa. Unohtui niin nais- kuin koulumurheetkin. Sataa vettä mutta tuntuu kuin aurinko paistais. Jotenki vaa niin hyvä olo.

Koeviikko on vihdoinkin ohi! Seuraavaks sitte kirjottelenki 'vituttaa niin ankarasti'-thriidiin ku saadaan kokeet takasi :D

Koeviikko on vihdoinkin ohi! Seuraavaks sitte kirjottelenki 'vituttaa niin ankarasti'-thriidiin ku saadaan kokeet takasi :D
Ja sen jälkeen känni ja krapula-ketjuun :whip:

1,5viikkoo paussia treenistä ja nyt toissapäivänä kävin ja tuntuma oli todella hyvä! Pakko lähtä nyttenkin :), ja elämä hymyilee....

Ihanaa, mulla on huomenna luksusvapaa! Eli siis vain yksi päivä mutta onpahan vapaa kuitenkin. Tulee niin tarpeeseen ettei oo tosikaan
1957_.gif

Luulin nukkuneeni pommiin kun heräsin vasta 7.30... tässä tapauksessa pommiin nukkuminen olisi tarkoittanut sitä etten olisi ehtinyt ennen luentoa lenkille :) Mutta luulin myös luennon alkavan klo 09.15 mutta se alkaakin 12.15, eli sain nukuttua tunnin pitkään JA pääsen lenkille :D

Inssi meni hyvin, ei yhtään virhettä ja kaikki arviot 4 tai parempia, taloudellista ajoa lukuunottamatta, joka oli 3. Yhden H:oonkin sain.

Kaikki on elämässä niin mahtavasti. Kova lapsuus takana niin osaa arvostaa nykytilannetta.
Puolisona kaunis, älykäs ja kaikin puolin mahtava misu, joka ihan selvästi rakastaa ihan yhtä lailla mua. Itsellä opiskelut sujuu just niin hyvin kuin voi ja tunnen tekeväni sitä mitä oon aina halunnu ja olevani vielä siinä hemmetin hyvä.

Aina yrittäny olla kiltti (välillä liiankin), huomaavainen ja kaikin puolin sellainen ihminen kun on kasvatuksssa pyrittykin ja nyt on sellanen fiilis, ettei täällä tarviikaan olla mikään sydämetön "hai" pärjätäkseen. Pitää aina vaan jaksaa eteenpäin, vaikka tuntuu välillä siltä että koko maailma on vastaan.

Kaikki on elämässä niin mahtavasti. Kova lapsuus takana niin osaa arvostaa nykytilannetta.
Puolisona kaunis, älykäs ja kaikin puolin mahtava misu, joka ihan selvästi rakastaa ihan yhtä lailla mua. Itsellä opiskelut sujuu just niin hyvin kuin voi ja tunnen tekeväni sitä mitä oon aina halunnu ja olevani vielä siinä hemmetin hyvä.

Aina yrittäny olla kiltti (välillä liiankin), huomaavainen ja kaikin puolin sellainen ihminen kun on kasvatuksssa pyrittykin ja nyt on sellanen fiilis, ettei täällä tarviikaan olla mikään sydämetön "hai" pärjätäkseen. Pitää aina vaan jaksaa eteenpäin, vaikka tuntuu välillä siltä että koko maailma on vastaan.
Hieno homma :rock:

Jes!:rock:

Sen kunniaks sitten vähän ottamaan kuppia ja ajamaan vai miten se meni :hyvä::lol2:

Kännikuskiksi sitä varmaankin joutuu nyt viikonloppuna...:rolleyes:

En minä kyllä ihan sitä tarkoittanut mutta :D

No kyllä minä tiedän mitä sinä tarkotit, heitin ton muuten vaan:D Jos otat, et aja. Jos ajat, et ota;)

Meillon jääkaapin ovessa tollanen postikortti, jos en ihan väärin muista niin anopilta saatu. Vaikka kaiken pimeyden ja synkkyyden keskellä rättiväsyneenä raahustaa aamulla kuudelta jääkaapille niin tosta tulee väkisinkin hyvä fiilis ja meinaa revetä heti aamusta! :D

Meinasin, että josko teettäs tosta jonkun taulun mutta jos toi ois koko ajan näkyvillä niin siitä saattas kadota se fiilis. Mummolla on joku vähän saman tyylinen postikortti kotinsa seinällä jonka se on saanut joskus n. 100 vuotta sitten positiivisen ajattelun kurssilta mukaansa. Se on kans kova.

Ois oikeasti hauska tavata toi kortin jamppa nyt kun tolle kuvalle on repeillyt tässä kohta vuoden päivät. :D

Liitteet

• kuva.webp
    kuva.webp
    32 KB · Katsottu: 181
Back
Ylös Bottom