Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sen jälkeen känni ja krapula-ketjuun :whip:Koeviikko on vihdoinkin ohi! Seuraavaks sitte kirjottelenki 'vituttaa niin ankarasti'-thriidiin ku saadaan kokeet takasi :D
Mutta luulin myös luennon alkavan klo 09.15 mutta se alkaakin 12.15, eli sain nukuttua tunnin pitkään JA pääsen lenkille :DInssi meni hyvin, ei yhtään virhettä ja kaikki arviot 4 tai parempia, taloudellista ajoa lukuunottamatta, joka oli 3. Yhden H:oonkin sain.

Hieno hommaKaikki on elämässä niin mahtavasti. Kova lapsuus takana niin osaa arvostaa nykytilannetta.
Puolisona kaunis, älykäs ja kaikin puolin mahtava misu, joka ihan selvästi rakastaa ihan yhtä lailla mua. Itsellä opiskelut sujuu just niin hyvin kuin voi ja tunnen tekeväni sitä mitä oon aina halunnu ja olevani vielä siinä hemmetin hyvä.
Aina yrittäny olla kiltti (välillä liiankin), huomaavainen ja kaikin puolin sellainen ihminen kun on kasvatuksssa pyrittykin ja nyt on sellanen fiilis, ettei täällä tarviikaan olla mikään sydämetön "hai" pärjätäkseen. Pitää aina vaan jaksaa eteenpäin, vaikka tuntuu välillä siltä että koko maailma on vastaan.

Jes!
Sen kunniaks sitten vähän ottamaan kuppia ja ajamaan vai miten se meni :hyvä::lol2:

Kännikuskiksi sitä varmaankin joutuu nyt viikonloppuna...![]()
En minä kyllä ihan sitä tarkoittanut mutta :D
Perjantai!!!
Erittäin todennäköisesti edessä on mukava viikonloppu, jee