Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hehkutan nyt tännekin sit... :rock: hiiohei! paukku sit -10kg rikki tässä mun läskinkadotusprojektissani :). :hyper:. Ja nälkä kasvaa syödessä... tuulta päin vaan ja kohti seuraavaa tavoitetta. Kiva tuntea ittensä vähemmän jokinorsuks :D, vaik hävitettävää ois vaik millämitalla viä.

Tänään ilostuttaa uusi musiikkilöytö. :)
Hiffasin äskettäin miten hienoa musiikkia Sigur Ros soittaa.
Ei vitunkaan väliä, vaikka sanaakaan en ymmärrä.

vähä samaa ku Emppuli, tosin bändi on vain Bullet for my valentine :rock:

Ja taas kävin tänään salilla pitkästä aikaa tuntu aika nannalle :haart:

Yksinkertaisesti sanottuna kaikki mihin nykyään ryhdyn menee NIIIN putkeen ettei ole enää mitään järkeä.. tekisi mieli pyörtyä onnesta.

Aivan uskomaton nainen rakastaa miu.
Palkka nousi melko lailla reippaasti.
Kesäloma..

Sellainen olo että lauantaina napsahtaa 7 oikein lotossa, ei tällä tuurilla muutakaan voi.

Eilisillan ja tän aamun salitreeni :)
Aerobisen hinkkaaminen ei ookkaan vieny kaikkia voimia, vaikka niin luulin, vaan pudotus on ollu aika lailla samaa luokkaa % kuin painossa.
Leuanvetotangossa kikkailun jälkeen tuli joku entinen telinevoimistelijanainen ihmettelemään miun touhuja, ihan hyvin kuulemma vedin :D
Nyt voi hyvillä mielin siirtään treenauksen painopistettä aerobisesta enemmän voimahakuiseen, etenkin kun paikat on kerrankin suht hyvässä kunnossa. :rock:

Todella mukava Kelan virkailija :)

Muutenkin on viime aikoina olleet kaikki virkailijat ja virastotyöntekijät joiden kanssa olen ollut tekemisissä tosi iloisia ja ystävällisiä.. Onneksi Suomi ei ole mikään natsimainen byrokratiahelvetti, vaan täällä ihmisiä kohdellaan ihmisinä.

Siitä kai tietää, että on jossain vaiheessa tehnyt hommansa hyvin kun headhuntteri soittelee. :)

Tarjotun paikan tosin passaan, jollei sitten liksa ole jotain ihan älytöntä. :D

Aah, taas paikat ihanan kieänä eilisestä treenistä. Nyt vaan veret taas kiertämään ja lenkille :)

vettä sataa :kippis1:

Luin tuota vitutus-threadia ja alko naurattamaan muiden epäonni oikeen kunnolla :) !

edit. Huutonaurua! :D

Ahahaha! Reilukerho(c) :thumbs:

Itse aiheeseen:
Varattiin kavereitten kans hetke mielijohteest äkkilähtö AYiA Napaan! :dance2:
Grabbarna Grus!! :worship: 25.päivä ois lähtö.

Työharjoittelu loppuu huomenna ja sitten on 2 viikkoa lomaa ennen koulun alkua. Sain vielä sen verran hyvin jalan oven väliin, että koulun jälkeinen duunipaikka on jo tässä vaiheessa melko varma. :)

Mulle luvattiin kesätyöpaikasta syksyks osa-aikasia hommia :dance:

Back
Ylös Bottom