Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sen voi tietysti ottaa imarteluna. Mutta...
Täytin 18 vuotta sitten 18. Tuli tunne, ettei olisi päässyt mihinkään.
Noh, on se iloinen asia. Avaan toisen tölkin ja kuuntelen skorppareitten
"for ever young" vai mikä se oli? On niin vanha ettei muista enää.

e:forever young?
e2:alphaville

Viimeksi muokattu:
Jee, mähän pystyn jo kävelemään normaalisti! No niin, nyt voi taas treenailla :). Ainakin kävellä, ehkäpä juosta. Kiristystä vielä havaittavissa.

Oli eka ajotunti, enkä ajanu kenenkään yli!

Loppupeleissä meni tosi hyvin. Kierrettiin parkkis kaks kertaa, ja lähdettiin liikenteeseen. Olin kuulemma kouluttajan uran aikana toinen henkilö, jonka kanssa mentiin keskustaan ekalla tunnilla. No, vaikuttihan toki aiempi ajokokemus autolla tohon... (suljetulla alueella tietty:lol2:)

:wtf: Turun Ajaxx-autokoulussa lähetään poikkeuksetta ekalla tunnilla keskustaan ajamaan.
Riippuu tietenkin vähän kaupungista toi käytäntö, että mitä pitää keskustana ja mitä ei, mutta niin se kuitenkin sanoi. En nyt mitenkään itseäni kehu, mutta ainakaan ko. autokoulussa kaikkia ei päästetä edes ensimmäisellä kerralla liikenteeseen, vaan ne harjoittelee koko ekan ajotunnin (50min) auton toimintoja ja käsittelyä. Tokihan käytännöt vaihtelee paikka paikoin ja opettajasta riippuen.

Mun jalkaa on kuulemma hoidettu ihan oikein eikä ole mitään syytä huoleen. Tänään huomasin että polvi koukistuu hiukan enemmän ja turvotus on pikkusen laskenut. Myös kepittely kouluun, siellä ja takaisin alkaa sujua, kämmenetkään eivät enää kipeydy. Henkisestikin olen pikku hiljaa alkanut sopeutua tilanteeseen.

Niin ja siivosin tänään melkein kunnolla :D Täällä on niin siistiä että tulen iloiseksi jo siitä.

Hah-hah. Tapana on joskus osallistua nettiarvontoihin, mulla on usein aika hyvä tsägä ja voitan milloin mitäkin.
Nyt voitin oikein hienon miesten T-paidan jossa lukee "LÄSKI SYÖ MIESTÄ". Annan sen TeHolle, kai se on ihan hyvä treenipaita. Kunhan en saa vastalahjaksi vastaavaa paitaa.

Tässä on viime aikoina ollut montakin syytä iloon, joten listaan muutaman niistä tähän;

- Musta tulee urheiluhieroja ( :hyper: ), ja eikä tarvitse mennä enää entiseen ahdistavaan kouluun ja nähdä ärsyttäviä naamoja :rock:
- Muutin kuun alussa uuteen kämppään, joka on vähintään sen tuhat kertaa parempi ja paremmalla paikalla :dance:

Katsoin tuossa 9kk vanhoja kuvia itsestäni ja huomasin että kehitystähän on tullut kroppaan aika roimastikin. Vaikkei peilissä muutos näy niin vaa'assa ja kuvissa näkyy. :dance:

Aloitan kehonrakennuksen tosissani kun saan laitteet kotia, ja sitten olen todella onnellinen. Sitä odotellessa vähän ärsyttää, mutta toivo on yllä.

AAAAHHH uusi kämppä!!! vihdoinkin ja uus koulu jos sais jotenki päivärytmiä käyntii taas paremmi ku töiden takia menny vähän sekasi :D

- Musta tulee urheiluhieroja ( :hyper: ), ja eikä tarvitse mennä enää entiseen ahdistavaan kouluun ja nähdä ärsyttäviä naamoja :rock:

Ooh, hierot tietysti vähintään puoleen hintaan sitten tuttuja. Taidan nimittäin muuttaa Ouluun :D

Itse kävin tänään jäsenkorjaajalla ja sain tietää mikä mättää. Toinen jalka oli lyhyempi, laittoi sen samanpituiseksi. Pahasti oli jumia ja sillain. Saapa nähdä pysyykö samanmittaisina nyt. Aiheuttaa lisää selkävaivoja noin. Sitten alaselässä joku keskeinen luu tuosta sisässä ja hyvästy yliliikkuvuutta ilmassa. Hmm, olikohan tämä oikea ketju :rolleyes: Noh, ainakin sain vähän informaatiota ja apuakin.

Sain töissä siirron ankealta tehtaan laajennusraksalta takaisin rivitalolle kuukauden kurjuuvven jälkeen :)

Ajoin Porschella.

tavalliin boxter. Eipä ollu mitään ylimaallista. ohjaus oli toki hyvin tarkka ja tunnokas, alusta oli kohtuullisen jäykkä, sivuttaispitoa on ok. Aika samantuntunen ajaa ku BMW, mut jäykemmällä alustalla. Kiihtyvyys ei nyt oo mitään ylimaallista, kyl mä sillä lähdin ihan täysillä ja kiihytin kaheksaakymppiin asti, (30 ja 40 alueella, ei kehdannut laskea satasen päälle) Pitää olla aina oikea vaihde päällä että se mitään kulkisi, alavääntö ei oo mitään kovin erikoista.

Toki kun vertaa mihin tahansa tavalliseen toyotaan, niin toi on ihan ylimaaallisen hyvä,suorastaan fantastinen auto ajaa. Kyllä se have to do listalle pääsi tällä se kesäautoksi joskus Porschen hankinta. Saksalainen ja saksalaisen tuntunen ajettava. Ja ihan hieno, ja hyvät penkit, vaihteensiirto suorastaa erinomanen, ihan tontyylisee kytkimee en oo tottunut.

e: vahvistui suorastaan se mun tapa ajatella autoista: kulkineen pitää olla just sellanen ku mun kaljapullolla ostama lintta on, halpa ja toimia ihan hyvin, ja kun autoa ostaa pitää ostaa oikeasti itseämiellyttävä ja hyvä auto. Siksi just en tasan varmasti koskaan tuu ostamaan käyttikseksi mitään kauheen kallista autoa, ja varmasti ku auton ostan, pitää löytyä 300 heppaa tai enemmin. Harrasteauto pitää olla ku vaa varaa on, ja käyttis saa sitte olla vähän tavallisempi

Back
Ylös Bottom