Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tilasin tossa Canonin EOS 450D digijärkkärin. Oon jo pitkään halunnu sitä ja nyt oli varaa :)

tänään olin piiiitkään aikaan salilla ja treeni sujui yllättävän kivasti ja oli/tuli siisti fiilis :love:

Tosiaan Maidenin keikka, Rodoksen viikon loma tehty överinä sisään muutamassa viikossa. Kyllä nyt kelpaa nauttia viikonlopusta!

Netti toimii taas...

Pori Jazz!!!

Keskiviikkona oli Pori 450-vuotta -konsertti, jossa soitti poirilaisia tähtiä (Danny, J. Hakulinen, O. Lindholm, Neumann, J. Uotinen ym.)yli 40 000 ihmiselle. Mahtava fiilis! Ilmainen konserttikin vielä!!

Tänään kymmenille tuhansille Santana veti mahtavan konsertin. Kirjurinluodon Areena tupaten täynnä ja silti mahtui juuri ja juuri peitolla istumaan sekä jammailemaan eväitä mussuttaen. Tuon tyylin konsertit on meikäläisen makuun. Säät suosi ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta koko päivä. Seitsemän tuntia tuli siellä oltua. Nyt sitten pohdin jaksanko lähteä vielä radalle.

Tuli taas katsottua Hyvät, Pahat ja Rumat...On se vaan niin....:5:

Tuli taas katsottua Hyvät, Pahat ja Rumat...On se vaan niin....:5:
HEY BLOND!!!You know what you are? Just a dirty son of a b...! :kippis1:

Soitin eilen irkkukaverille. 13 min puhelu ja loppui prepaidista puhe-aika :D Mukava oli jutella pitkästä aikaa.

Pääsin töissä todennäkösesti koko loppukesäksi parempiin hommiin. :)
Lattiatasolla silti ollaan...:dance:

Nykyinen työnantaja oli suositellut minua erään yksityisen labran johtoon... Kiirettä pukkaa nyt valmistumisen kanssa.

Back
Ylös Bottom