Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Treeni kulkee, vanhoista tuloksista monta kymmentä kiloa yli 6 kk treenillä. Pää kuosissa. Ystävät ympärillä, sain vielä autonkin joka tulee käyttöön heti autokoulun jälkeen joka alkaa maanantaina. Rahatilanne erittäin hyvä. Itseluottamus huipussaan. Ja kesä on hieno. Ai että menee hyvin! Viime vuosi meni pohjalla mutta vaikeuksien kautta voittoon!

"Sääli on ilmaista, kateus pitää ansaita"

Pelasin tänään pitkästa aikaa kaverin kanssa puistoshakkia kaivarissa. Ilma oli mainio ja voitin pelitkin 2-1 :) Nyt tosin on yläkroppa kirkkaanpunainen, kun ei siinä intensiivisen pelaamisen aikana tullu ajateltua, että saattaa nahka palaa, jos liian pitkään seisoo auringossa.

Siis tää yhteydenotto tuli ilmeisesti sulle täytenä yllätyksenä..? Varmaan siisti fiilis :thumbs:

Miksei mulle käy noin ikinä? :(

Voisin sit sanoo että: "Ei, sori, oon varattu, ehkä seuraavassa elämässä." Ja lyödä luurin korvaan. :)

Ellei se tietty olis oma kulta, joka soittelis..

Jep täysin puun takaa tuli yhteyden otto, oon aivan sekopaisen rakastunu tähän naiseen..
30 vuotta tätä tätä tunnetta saikin odottaa.

edit:2 elämäni hauskinta päivää takana

Jep täysin puun takaa tuli yhteyden otto, oon aivan sekopaisen rakastunu tähän naiseen..
30 vuotta tätä tätä tunnetta saikin odottaa.
Love is in the air :) :haart::haart:

Sain ukon Ipod touchin ittelleni kun hän sai Iphonen firman piikkiin. Ihan jees vaikkei tällä pystykään soittelemaan...

AIJEE! Vika päivä duunis ja enää 3 tuntii ni alkaa lomat :D. Oon irkannu jne vaan koko päivän.

Eilen alko kesälomat ja seitsemän tunnin päästä lähtee lento Kroatiaan :dance:

Eilen alko myös kesäloma <3 Eli lähinnä siis loppu kesätyöt. :hyper: Nyt rahat on kasassa ja vois itekkin lähtee käymään ulkomailla. Ois mukavaa käydä jossain keski/etelä-euroopassa. :D

Beachfutiksen sm kisat on takana!!! Mielettömän hauskaa oli taas tänäkin vuonna, vaikkei jalkapallo muuten ole mikään erityinen mielenkiinnon kohde. Jalat on taas kerran hieman osumaa saaneita ja naama on palanut karrelle, mutta se ei menoa haitannut ja fiilis oli hyvä. Voittopeliin oli hyvä lopettaa, vaikkei ihan lohkoa kuitenkaan voitettu. Nyt rantauduin kotiin jatkoilta. Ensi vuonna taas uudestaan. Rankka laji se hiekalla spurttailu. Vielä kun pitäisi osua siihen hiivatin palloonkin.

UUjee oli niin kova jalkatreeni ja sehän vasta iloista on.

Sain eilen tyttöystävän kokeilemaan maastavetoa ja se väänsi muutenkin mun kanssa mukavasti punttia. Nyt sillä on paikat kipeenä ja se on ihan innoissaan ja haluaa treenata lisää. :D

Se veti helppoja kympin sarjoja 30 kilolla. ^_^

Ostin hyvistä alennusmyynneistä 180e Wilsonin tennismailan 79,90:llä poistotuotteena ja se on erittäin loistava kampe! Pelasin parin viikon tauon jälkeen kunnon vastusta vastaan ja oli aivan loistavat pelit. Ite otin kyllä aika hyvin takkiin, mutta siitä huolimatta peli oli kuitenkin tasaista ja vauhdikasta:dance2:

uusi työ josta saa enemmän liksaa ku nykyisestä alkaa 2vko:n päästä :dance:

Oli viikonloppuna parhaat synttärit ikinä. Koitin saada kavereita meille vähän juhlistamaan omi synttäreitäni, mutta kukaan ei päässyt. Kirosin avopuoilisolle, että perkele mitä kavereita mulla on jne jne marinaa koko viikko. Lauantaina oli sovittu, että vaimoke vie mut syömään ravintolaan ja kun oltiin menossa sinne, niin "törmättiin" matkalla mun kavereihin, jotka odotti meitä siellä.

Olivat vaimoke mun seläntakana sopinut mun kavereiden kanssa, että la pidetään mulle kemut. Ja mulla ei tuosta ollut mitään hajua. Oli kyllä paras yllätys koskaan. Ja oli myös erittäin hauskaa koko ilta. Kiitos tästä omalle kullalle :haart: ja kavereille :kippis1:

Viikon rippileiri takana, eilen oli konfirmaatio. Nyt on naimalupa myönnetty ja eilen illalla sellaset pirskeet ettei mitään rajaa :dance: Työtki on ohi ja nyt alkaa 4 viikon loma! Elämä hymyilee, pienestä krapulasta huolimatta :)

Back
Ylös Bottom