1. Nyt alko loma! :dance:
Suoraan mäkkäriin koulun jälkeen ja nyt mussutan jäätölöä
Ah, elämä hymyilee! Nyt kun vaan tulis hyvät kelit, niin kaikki olisi täydellistä! Noh vaikkei tulisikaan, niin nautin täysin siemauksin...
2. Kirjoitukset meni hyvin, pitkän matikan L paras saavutus tähän mennessä. Aluksi sain 58 pistettä ja raja oli 59 pistettä, mutta onneksi pisteenikin nousivat 59:ään.
3. 17.6 2 viikon matka Sunny beachille! Ei maksanu ku vähän päälle 500€ ja tähän astisen elämän hauskin reissu tulossa. Viime vuonna olin kaverin kanssa 1 viikon ja siitä asti olen kaivannut takaisin! :kippis1:
Suoraan mäkkäriin koulun jälkeen ja nyt mussutan jäätölöä
Ah, elämä hymyilee! Nyt kun vaan tulis hyvät kelit, niin kaikki olisi täydellistä! Noh vaikkei tulisikaan, niin nautin täysin siemauksin...2. Kirjoitukset meni hyvin, pitkän matikan L paras saavutus tähän mennessä. Aluksi sain 58 pistettä ja raja oli 59 pistettä, mutta onneksi pisteenikin nousivat 59:ään.
3. 17.6 2 viikon matka Sunny beachille! Ei maksanu ku vähän päälle 500€ ja tähän astisen elämän hauskin reissu tulossa. Viime vuonna olin kaverin kanssa 1 viikon ja siitä asti olen kaivannut takaisin! :kippis1: