Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Exä tuli saunomaan kanssani ja arvaahan kuinka siinä kävikään.. aamulla samasta sängystä herättiin ja illan hommailut jatkui :rock: Onhan sillä uusi ukko..ei se minua haittaa, kunhan piparia on tarjolla, ei poikamiehenä kehtaa kieltäytyäkään:thumbs:

1. Nyt alko loma! :dance::hyper: Suoraan mäkkäriin koulun jälkeen ja nyt mussutan jäätölöä:kuola: Ah, elämä hymyilee! Nyt kun vaan tulis hyvät kelit, niin kaikki olisi täydellistä! Noh vaikkei tulisikaan, niin nautin täysin siemauksin...

2. Kirjoitukset meni hyvin, pitkän matikan L paras saavutus tähän mennessä. Aluksi sain 58 pistettä ja raja oli 59 pistettä, mutta onneksi pisteenikin nousivat 59:ään.

3. 17.6 2 viikon matka Sunny beachille! Ei maksanu ku vähän päälle 500€ ja tähän astisen elämän hauskin reissu tulossa. Viime vuonna olin kaverin kanssa 1 viikon ja siitä asti olen kaivannut takaisin! :kippis1:

JEEEEEE!!!!!! Postimies toi tänään kutsun valintakokeisiin!!!!!! Tätä päivää ollaan odotettu pitkään ja hartaasti!!!!!!! :dance: :dance2:

Jee menin hk:lle töihi. Työt ei tosin ole se paras puoli vaan oikeus ostaa henkilökunnan kaupasta lihaa. Juuri söin kalkkunaleikkelepaketin(joku kariniemen, ihan samanlainen kuin kaupoissa) joka maksoi 10snt :hyvä:. Hyvästi ehram mä syön tästä lähtien lihaa...

Sain tänään ihan valtavasti aikaan! ~13h päivä takana, mutta sain asennutettua yhden ohjelman koneelle, tein matikan kokeen, kirjoitin esseen suunnitelman, kirjoitin matikan projektin melkein loppuun, hain kirjat yliopistolta, keräsin salitunnit yhteen kauniiseen taulukkoon ja kävin vielä kaupassakin. Kummasti helpottaa kun saa kerrankin aikaiseksi tehtyä jotain :)

Sain tänään ihan valtavasti aikaan! ~13h päivä takana, mutta sain asennutettua yhden ohjelman koneelle, tein matikan kokeen, kirjoitin esseen suunnitelman, kirjoitin matikan projektin melkein loppuun, hain kirjat yliopistolta, keräsin salitunnit yhteen kauniiseen taulukkoon ja kävin vielä kaupassakin. Kummasti helpottaa kun saa kerrankin aikaiseksi tehtyä jotain :)

Täähän on melkein kuin mun päivä. Jonotin turhaan yliopistolla 45 min, odottelin kulkuvälineitä, yritin neljä tuntia päästä sisään tietokantaan, vänkäsin jonkun hollantilaisen kanssa puhelimessa, unohdin syödä ja nukuin 1,5 tunnin päikkärit. Tosi tuottavaa :D

No jaa, olen kyllä erittäin iloinen: maanantaina vasta töihin! Lisäksi saan sittenkin pitää kesälomaa, ja vielä heinkäkuussa! Vain viikon, mutta edellinen loma on ollut vuonna 2004, joten kyllä tuo nyt lämmittää. Ja kaikki maailman parhaan esimiehen ansiosta.

Reenit kulkee, koulu loppu (Valmistuin!), tammikuussa 09 inttiin, oman alan hommia tiedossa siihen asti, muutto Tre kesän lopulla, kesä tulee. Tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka paljon!:D

WUHUUUUUUUU!!!!:dance:

1pv + tää koulua jäljellä :D

Ihan kiva, että välillä menee näin hyvin...eli :haart: ja :dance2:

Nainen<3

Järjestelmä tarpeeksi on mua lypsänyt
luulen että aika alkaa olla kypsä nyt
Tulkaa, viekää sitten vaikka tuhkat pesästä
mut minä nautin kesästä

Käyn ahon laitaa minä ilman paitaa
ei estä kukaan kun matkaa teen
Vain suvituulen minä kutsun kuulen
se ottaa mukaan mun uudelleen​

Viranomaiset saa mua turhaan etsiä
vielä riittää sentään jonkin verran metsiä
Enkä välitä mä kuulla yhtään uutista
sen Raatikaisen tuutista

Elämä tää on vain sattumalta saatua
mutta stressin uhrina ois synti kaatua
Hetkeäkään heiluisi en täällä hengissä
mä kiiltonahkakengissä

Siellä missä käki vielä kehtaa kukkua
siellä sammalvuoteella on hyvä nukkua
Kahila ei laula, eikä Höyry selosta
mä nautin hiljaiselosta

Hiljaa vaeltaen tahdon sinne ehtiä
missä ilmesty ei joutavia lehtiä
Hoitakaa te uskolliset hyvin sorvia
jo näkyy hiirenkorvia

eli siis... oma kesäloma siis julistettu alkaneeksi, yövuoro ohi ja eka olut sihautettu auki heti näin aamusta. Grilli kuumaksi ja oluet kylmiksi. Ensi viikolla sitten kotipuoleen korpeen koivujen keskelle, missä ei tipu luukun täydeltä mainoksia, kyllönen selosta eikä harkimo omista. Hankin vaan hissun kissun Karjalaa takaisin pullo kerrallaan :kippis1:

Back
Ylös Bottom