Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Työsopimus loppuu elokuun lopussa, tänään tuli lupaus että jatketaan syyskuun alusta "toistaiseksi". Hyvästi nälkätalvi! WOOOOOOO!!

YESSS! YESSS! YESSS! 6 esseetä kirjallisuuden teorioista ja metodeista valmistui ja lähettyi sähköpostitse helvettihin mua kiusaamasta.

Palautin just gradun :)
Onnittelut :hyvä: Vielä minäkin pääsen mehustelemaan tuolla samalla äärettömän epätodellisella ja kenties henkisesti kaikista tyydyttävimmällä hetkellä, tosin mun vastaavaa ilmoitusta joutunee odottamaan parhaimmillaankin pitkälle syksyyn saakka :jahas:

Ja itseänihän riemastuttaa se, etten ole enää kovinkaan sairas. Ehkä.

Onnittelut :hyvä: Vielä minäkin pääsen mehustelemaan tuolla samalla äärettömän epätodellisella ja kenties henkisesti kaikista tyydyttävimmällä hetkellä, tosin mun vastaavaa ilmoitusta joutunee odottamaan parhaimmillaankin pitkälle syksyyn saakka :jahas:

Ja itseänihän riemastuttaa se, etten ole enää kovinkaan sairas. Ehkä.

Kiitosta vaan. Elä hätäile, sähän oot vielä ihan teini :)

(Eikä tää nyt niin hienolta tunnu. Tulee mietittyä, että kun ois tehnyt niin ja näin, niin siitä olisi saanut vielä paremman)

(Eikä tää nyt niin hienolta tunnu. Tulee mietittyä, että kun ois tehnyt niin ja näin, niin siitä olisi saanut vielä paremman)
Joutavaa vatvomista, sanon minä. Se on valmis, eli täydellinen :D Nauti nyt saakeli. Mikään ei tunnu oikeesti paremmalta kuin jonkun piinaavan työn loppuunsaattaminen.

Joutavaa vatvomista, sanon minä. Se on valmis, eli täydellinen :D Nauti nyt saakeli. Mikään ei tunnu oikeesti paremmalta kuin jonkun piinaavan työn loppuunsaattaminen.

Kyllä muuten tuntuu. Toisaalta, tuosta syystä sinä olet valmistumassa 22-vuotiaana ja minä 28-vuotiaana. :D

Melkein käy kateeksi, vaikka olen sentään itsekin melkein puolivälissä (42 sivua). Toivottavasti ei mene valmistuminen kovin pitkälle syksyyn kuitenkaan, syys-lokakuuhun tähdätään (2 tenttiä puuttuu myös). Onnea Kuparikatolle!

Melkein käy kateeksi, vaikka olen sentään itsekin melkein puolivälissä (42 sivua). Toivottavasti ei mene valmistuminen kovin pitkälle syksyyn kuitenkaan, syys-lokakuuhun tähdätään (2 tenttiä puuttuu myös). Onnea Kuparikatolle!

Kiitos. Naputtelet kahdeksan sivua lisää ja pistät kansiin vaan, riitti se mullakin :)

Kyllä muuten tuntuu. Toisaalta, tuosta syystä sinä olet valmistumassa 22-vuotiaana ja minä 28-vuotiaana. :D
Siispä olen omaksi onnekseni tällainen emotionaalisesti rajoittunut yksilö. Ja jos yhtään lohduttaa, niin tunnustettakoon, että ehdin kyllä vanheta vuodella, ennen kuin saan ne maisterin paperit kouraani :D

Jejee, dieetti ohi ja paino tippunu 8,5kg! tavoite saavutettu ja huomattavaa kiristymistä näkyvissä!:rock: tänään vielä lähdetään kaveriporukalla mökillä vkl ni pääsee myös hieman ottaan kuppia...:kippis1::hyvä:

Back
Ylös Bottom